hallo! ik heb de laatste tijd tijdens het plassen een bepaalde druk op mijn blaas gewoon ook overdag wel pijngevoel daar onderin mijn buik.. ik heb ooit 1x in mijn leven een blaasontsteking gehad maar toen voelde ik ook echt zon brandend gevoel tijdens het plassen en heb ik nu niet. moet wel veel plassen vooral in de ochtend zo'n 5 a 6 x hebben meer vrouwen dit ? zou het blaasontsteking kunnen zijn of misschien iets anders?
Ik had in mijn leven nog nooit een blaasontsteking gehad....tot ik zwanger was. Toen wel 5x achter elkaar. Omdat ik niet wist hoe een blaasontsteking voelde ben ik er best lang mee door blijven lopen schijnbaar. Ik had ook buikpijn onderin(beetje zeurend) en moest vaak kleine beetjes plassen(ook niet raar als je zwanger bent) Vandaar dat ik het ook niet als zodanig herkende. Geen branderig gevoel bij het plassen. Toen ik urine op ging vangen om bij de HA te laten controleren, zaten er allemaal van de witte kwallen in. Schijnbaar ook een teken van blaasontsteking. Maar als je twijfelt kun je toch gewoon je urine laten controleren? Succes ermee. Groetjes Ollie
Als je twijfelt kun je gewoon even bij de huisarts een testje laten doen, dat stelt niet zoveel voor; bij mijn huisarts kun je gewoon binnenwandelen met een potje urine, dan steekt de assistente er meteen een stickje in en weet je meteen de uitslag. Dus als je twijfelt, zou ik gewoon even met je huisarts bellen als ik jou was, grote kans dat je vandaag nog even langs kan (is dan wel geen ochtendurine, maar daar doen ze hier ook niet moeilijk over).
Gewoon heen gaan met je urine.. Symptomen zijn heel anders nu dan wanneer je niet zwanger bent.. Geeft namelijk druk op je onderbuik maar geeft ook harde buiken...En als je t verwaarloosd krijg je hevige pijn rechts boven in de rug ongeveer...de nieren...Hopen dat je dat niet krijgt want dan kun je nog wel s een nierbekontsteking krijgen... BIj de huisarts weten ze t in no time...dus gwoon wat potjes inslaan..en anders pakken wat voor handen staat zoals ik ...en in een lege appelmoes pot hahaa