Vriend verrast me in positieve zin!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kayke, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kayke

Kayke Actief lid

Oct 13, 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Enkele weken geleden schreef ik een topic over m'n vriend.
    Dat hij zich helemaal niet met de zwangerschap bezighoudt.

Gisteren zette hij dit op zijn facebook:
    ST!L - Dag Kleintje - YouTube

Ik zat toen net bij mijn moeder en schrok er enorm van.
    Gelukkig kan ik op youtube op mijn gsm en liet het meteen afspelen.
    M'n moeder en ik stonden naast elkaar en kregen gelijk kippenvel over ons lichaam!

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    ooohhh lieeef ^^
    zie je die kerels doen wel zo nuchter
    maar stiekem heel stiekem vinden ze t helemaal geweldig...

mijn kerel zit de godsganse tijd aan mn buik enzo
    en zegt dan zomaar ineens uit het niets " heb er toch wel zin in dat het er straks zo is hoor'

echt dat je denkt, oohhhh lieeff ^^

ehh ja heb nu je liedje aan, werkt ehh goed op de hormonen zeg maar ;)

3. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    WAUW oke kraamtranen biggelen nu over mijn wangen door het liedje :)

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0

hahaha erg he!
    zitten we hier met onze hormoontjes achter onze pc
    :p

5. Kayke

Kayke Actief lid

Oct 13, 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Inderdaad, vind het zo een liedje dat me volledig 'pakt'

6. Netje89

Netje89 Actief lid

Oct 4, 2011
    104
    0
    0
    Ook ik heb direct last van mijn hormonen ;), zit meteen te janken wat een ontzettend lief liedje! Wat lief van je vriend zeg!

Ik heb zelf zo'n 9 maandenboek. Zit ik er even wat in in te vullen. Vraag ik aan mijn lief; wat voel jij nu bij mijn zwangerschap (vraag uit het boek)... Zegt 'ie, tsjah, ik ben nou eenmaal een man dat komt pas als het kindje er is... Ikke boos.. Hij, "muts ik ben natuurlijk heel blij maar voor mij is het nu nog een idee.. Voor jou is het veel echter.. Mijn lichaam doet wat het altijd doet in tegenstelling tot dat van jou.."

Kon ik toch wel begrijpen...

7. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    netje
    jaa dat lijkt idd wel eens iets te zijn wat wij vrouwen dan weer vergeten....
    ons lichaam maakt iets wij voelen het veel werkelijker dan de mannen...
    ghehe

8. Kayke

Kayke Actief lid

Oct 13, 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Dat is waar. We verwachten 'onbewust' dat onze vriend hetzelfde voelt als ons. Maar dat gaat natuurlijk niet.
    M'n vriend durft wel eens zeggen: Jij verdiept je teveel in de zwangerschap.

Ja natuurlijk, mijn lichaam zorgt dat er van iets kleins iets groot wordt!
    Voor ons is dit iets speciaals & oja de hormonen doen er ook veel aan! :D

9. Netje89

Netje89 Actief lid

Oct 4, 2011
    104
    0
    0
    Haha dat zal wel zo zijn ja... Maar toch het is zo raar dat het ons zo bezig houdt en hen niet.. Althans minder dan ons, mijn lief is er wel degelijk mee bezig maar echt 50x minder dan ik haha...

10. Kayke

Kayke Actief lid

Oct 13, 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Is hier ook zo. Maar ben zo benieuwd naar hoe hij zal reageren als ons kleintje geboren zal worden

11. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    wacht maar tot verderop hoor ;) lief hier gisteravond toen mijn shirt weer omhoog kroop en alle lelijke striae zichtbaar werden samen met het enige vetje wat ik nog heb: ik vindt je zoooo mooi!!! daar zit mijn kindje in :D en 's avonds in bed: ik heb er zin in, dan ligt die kleine in het weekeinde 's ochtends lekker bij zijn pappa op de borst en liggen we samen nog even te slapen nadat jij hem gevoed hebt :)

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mooi hoor!

Enne... Kayke.... hoe is je sollicitatie verlopen????

13. Kayke

Kayke Actief lid

Oct 13, 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    De sollicitatie zelf verliep niet slecht, maar jammer genoeg niks meer gehoord ervan :(

14. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Mijn vriend is ook zo lief, veel iever dan daarvoor! Hij wil steeds mijn buik voelen en is ongeduldig dat er aan de buitenkant nog niets gevoeld kan worden. Voorheen zei hij altijd dat hij zwangere vrouwen niet mooi vond, alleen bijzonder. Maar nu vindt hij mij prachtig en sexy. Hij praat tegen mijn buik, echt schattig.

15. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    ok...dat liedje? *jank* !

16. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Heel mooi <3

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hè jammer meid! Ik weet niet of het in België gebruikelijk is hoor, maar je zou evt nog eens kunnen bellen met ze en vragen of ze nog tips voor je hebben voor volgende sollicitaties/gesprekken.
    Soms doe of zeg je dingen die in de ogen van een "beslisser" niet goed overkomen, terwijl jij je van geen kwaad bewust bent bijvoorbeeld.
    En er zijn ook werkgevers die het op prijs stellen en je soms alsnog aannemen.

18. Rietc

Rietc Actief lid

Nov 22, 2011
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht nou dat ga ik eens beluisteren. Zonder gejank wat iedereen doet... Is mislukt, te lief!

19. Inaya

Inaya Actief lid

Dec 4, 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh wat schattig!!!

Manlief was in het begin ook heel droog, met de tijd mee heeft hij steeds meer het besef gekregen dat hij papa wordt. Voor de papa's is het ook een heel proces, er komen veel gevoelens bij los en vaak weten ze daar niet mee om te gaan (afhankelijk van de man).

Daarnaast kwam er min of meer ook het kind in hem los, hij moest ineens de aandacht en tijd verdelen met iets wat er nog niet eens was. Dat vond hij erg lastig... Mannen hahaha wel grappig als ik erop terug kijk.

20. Kayke

Kayke Actief lid

Oct 13, 2011
    399
    0
    0
    Waregem, Belgie
    Ohja mannen :). Idd wel grappig!
    Ik ben nu bijna 13 weken en sinds 2 dagen misselijk :( (geen idee of het buikgriep is of van mijn zwangerschap), maar hij vraagt iedere morgen: en schat, hoe voelt ge u???
    Gisterenavond was ik ook enorm misselijk en deze morgen ook en hij zei: Ok, ik zal vanavond wel spaghetti maken!
    Hij werkt in de nacht en ik maak dus normaal iedere avond het eten klaar voor hij moet vertrekken. Ik zei: maar dan moet je vroeger opstaan? en hij antwoordde: ja schat, maar je bent zo misselijk. Dan kan je toch niet koken?

Share This Page