Ik zit heel erg te twijfelen of ik wel of niet een angelsound zal aanschaffen. Mn man vind het sowieso niet zo nodig, maar ik zit enorm te twijfelen. Het lijkt me nl super om af en toe even een bevestiging te krijgen dat het hartje klopt (het is nl al weer een tijdje geleden dat ik bij de VK ben geweest) maar aan de andere kant ben ik bang dat ik compleet in de stress schiet als het niet lukt om het hartje te horen. Wat denken jullie?
Ik zit ook erg te twijfelen. Vraag me ook af of het wel goed is. Ze zeggen dat het licht schadelijk kan zijn.
Ik doe het dus niet, om de redenen die jullie hebben aangevoerd. Ik ben bang dat het een soort obsessie wordt om met dat ding te luisteren.. en inderdaad compleet in de stress schieten als je het hartje niet hoort.. nee, laat maar. Ik 'luister' wel naar de schopjes in mijn buik
Ik heb er eentje en ben er erg blij mee. Ook toen ik het hartje even niet kon horen, als je dan weer 's ochtends met volle blaas en een boel olie wat hoort ben je zo blij. Volgens mij is het niet bewezen dat het schadelijk is, maar zowiezo moet je niet iedere dag 3 uur luisteren. Ik luister zo eens in de twee weken en nu hoor ik altijd iets! als het het hartje niet is dan wel "beweeg" geluiden! Zo leuk! Maar natuurlijk: als je snel in paniek raakt is het misschien beter om te wchten tot na de 12de week
Nou, ik heb zo'n ding wel aangeschaft. Alleen in het begin was het leuk om het hartje te horen, maar sinds ik de kleine dagelijks voel bewegen, gebruik ik het niet meer. Maar ik bewaar hem wel voor de volgende zwangerschap...
oh, zie net dat je al voorbij de 12de week bent. Na 12 weken is het mij altijd gelukt om het hartje te horen, wel steeds op andere plekken, dus je moet altijd wel geduld hebben en met dat ding je hele buik afstruinen, maar toch, het is me altijd gelukt!
ik schaf z'on ding ook niet aan volgens, mij gaat het je alleen maar onzeker maken, bv klopt het hartje wel het zelfde als de vorige keer het is wel mooi om het te horen maar het zou mij alleen maar onzeker maken groetjes
Ik heb er wel 1. Die gebruikte ik vooral in het begin om samen met mijn vriend te luisteren naar de kleine wanneer wij dat wilden en om daarvoor niet afhankelijk te zijn van de VK. Ter bevestiging omdat je dan de kleine nog niet voelt. Eens in de 2 dagen mag je luisteren. Kan geen kwaad. Momenteel heb ik hem natuurlijk niet meer nodig en heb ik hem uitgeleend aan mijn vriendin die in juli is uitgerekend
Ik heb de Angelsound aangeschraft met 10 weken. Met 10.3 weken hoorde ik het hartje al! Ik heb voor deze zwangerschap een miskraam gehad , en telkens als ik me nu in deze zwangerschap onzeker voel, ga ik even luisteren en dat geeft me echt een hoop vertrouwen! iedereen heeft er zijn mening natuurlijk over , maar ik raad hem aan. Als ze echt schadelijk zouden zijn voor de beeb, zouden ze niet gemaakt en verkocht mogen worden.
Ik heb ook een angelsound aangeschaft toen ik 12 weken zwanger was... Ik ben er echt hartstikke blij mee! Gebruik het sinds ik schopjes voel wel stukken minder, maar vind het af en toe nu nog leuk om toch even te luisteren! Vooral als hij een rustig dagje heeft, dan luister ik gewoon effe! Ik luister wel nooit echt lang, maar gewoon eventjes! Ik ga de angelsound ook echt bewaren voor een volgende zwangerschap! Ik ben er echt heel tevreden over!
ik heb ook een angelsound, gewonnen op een ander forum, ik heb hem heel veel gebruikt met mijn vorige zwangerschap, echt ideaal! Met deze zwangerschap kon ik het hartje met 10 weken al horen op de dag van mijn echo, daarna heb ik hem eigenlijk niet meer gebruikt, eerst even nieuwe batterijen halen Ik denk wel dat je redelijk nuchter moet zijn ingesteld en niet gelijk in paniek raken als je het hartje niet hoort, al heb ik dat niet meegemaakt.
Ik heb geen angelsound maar wel een doptone (www.bellytalk.nl) gehuurd. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik 'm in huis heb. Al voel ik de kleine elke dag, toch ben ik nog wel eens onzeker (als hij niet op commando reageert ) . Je moet 't zelf weten of je er een aanschaft. Ik heb er wel voor gekozen, vele dames met mij! En andere dames die kiezen er duidelijk niet voor!
Ik heb geen angelsound aangeschaft, na mijn eerdere miskraam was ik wel onzeker, maar ik heb toch geprobeerd om op mijn lijf te vertrouwen. Ik had geen zin om zo'n stresskip te worden. Nu voel ik de baby dagelijks, dat is helemaal geweldig!
Vind hem geweldig! In mijn geval haalt ie juist mn onzekerheid weg....kan het hartje namelijk zonder moeite vinden...dus ik raadt hem aan!
heb er zelf ook geen een heb er wel over nagedacht maar denk dat ik te vaak zou gaan luisteren en ik voel mn beeb sinds 16 weken en sinds 20 weken erg duidelijk elke dag en dat is voor mij genoeg
Ik heb wel een anelsound, en ik ben er blij mee. Als ik mij onzeker of 'verdrietig' voel, luister ik even. Dan maakt het mijn dag weer goed. Heb nl. nog wel vaak een baal periode, dus zodra ik even geluisterd heb, ben ik weer gerustgesteld. Ook vind ik het leuk om de verschillende geluiden te horen, dat die beweegt, of de navelstreng etc. Ik ben zelf ook een vrij grote stresskip, en ik vind hem wel een aanrader.
Nou ik ben er dus nog steeds niet uit, dus koop 'm voorlopig nog maar niet. Ben idd bang dat ik veel te veel ga luisteren of mezelf gek ga maken als het een keer niet lukt. Nog een paar nachtjes (nou ja paar) en dan mogen we weer naar de VK
Ik heb hem ook gekocht. Heb mezelf beloofd niet iedere dag te gaan luisteren, want ook ik wilde gewoon vertrouwen op mijn lijf (wat na een miskraam die zich niet uitte door bloedverlies erg moeilijk was). Ik heb er zo'n 2 keer per week even naar geluisterd. Vooral wanneer je nog maar eens in de 4 weken naar de VK gaat is het wel fijn. Bij dit kindje ligt mijn placenta helemaal vooraan dus voelde ik het vergeleken met de eerste heel laat. Dan is zo'n angelsound echt een uitkomst. Nu heb ik er niet meer zo'n behoefte aan dus zal hem op internet weer verkopen. Tja, baat het niet dan schaadt het niet (daar heb ik me wel even in verdiept).
De eerste 2 keer dat ik zwanger was, eindigde dat telkens in een miskraam. Toen ik terug zwanger bleek, was ik supergelukkig maar ook super-ongerust. We hebben toen ik bijna 12 weken zwanger was, zo'n angel sound besteld. Ik had eerst ook schrik dat ik teveel zou zitten luisteren, dat het een obsessie zou worden maar eens ik 'm had, luisterde ik gewoon elke avond eventjes - dat viel wel mee hoor. Een enkel keertje, als ik écht ongerust was, luisterde ik eens extra - ik had dit echt nodig voor mijn gemoedstoestand. Toen ik ons kleintje op 16 weken begon te voelen, bleef de angel sound regelmatig in de kast liggen zonder dat ik naar het hartje luisterde en zo is dat stilletjesaan afgebouwd. Nu luister ik nog héél af en toe eens... Moest ik kunnen herkiezen, ik zou opnieuw een angel sound aanschaffen