hallo ik ben nu 24 weken zwanger en mijn bloeddruk was bij de vk 160 over 100 over anderhalve week weer een afspraak om te kijken of die gezakt is anders onder controle van het ziekenhuis wie nog meer ervaring met hoge bloeddruk
Mijn bloeddruk is prima gelukkig, maar ik vind wel dat ze je erg lang laten lopen met zo'n hoge bloeddruk, ik zou als ik jou was ook eens bij je HA informeren.
Ik zou echt niet akkoord gaan met anderhalve week wachten! Zeker niet met een onderdruk van 100!! Ik werd met een onderdruk van 95 direct door gestuurd naar het ZH voor bloedtesten ctg etc om te kijken of ik geen zwangerschapsvergiftiging had.
ik zou anderhalve week niet accepteren.. ik had een onderdruk van 95 en had geen dag later moeten komen.. hebben ze je urine gecontroleerd?
Ik had ook een hoge bloeddruk vanaf het begin. Maar bleef ' netjes' in ieder geval zo dat ik niet naar het zh hoefde. Maar met 36 weken was hij toch boven de 90 en moest ik naar het ziekenhuis voor een ctg en herhaaldelijk bloeddruk meten. En urine controle op eiwitten.. snap ook niet zo goed dat je niet gelijk doorgestuurd bent of een dag later ofzo terug moet komen naar de vk
Toen ik op 90 zat ben ik meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis en alle onderzoeken gedaan en moest meteen blijven vanwege zwangerschapsvergiftiging... Dus ik snap niet dat je zo lang moet wachten tot de volgende afspraak..
Ik vind het ook erg lang, ik werd door de vk ook meteen doorgestuurd voor extra controles, aan bloeddruk meter half uur gelegen en urine en bloed controleren. Kiest daarna vaker controleren, was van week 18 en week 23 was bloeddruk weer goed, waardoor hij te hoog was, geen idee..... Maar ik zou inderdaad eisen voor meerdere controles
voor mijn zwangerschap had ik een hoge bloeddruk, ik moest ook medicatie nemen tegen paniekaanvallen e.d. Nu bij mijn zwangerschap is mijn bloeddruk goed -_- ! Maar voor de zekerheid controleren ze dit om de 2 weken en als ik me niet goed voel moet ik direct binnen gaan!
nee geen urine gecontroleerd is mijn eerste zwangerschap dus weet er niet echt alles van ja heb 12 mei een afspraak als die dan nog hoog is moest ik onder controle van het ziekenhuis maar naar jullie reacties twijfel ik nu wel ik heb verder nergens last van eigenlijk hoe was dat bij jullie
Ik ben vorige week opgenomen geweest met een bloeddruk van 140/100, ben meteen overgedragen aan het ziekenhuis en dat betekend dat ik ook niet meer thuis mag bevallen. Er zijn meteen allerlei testjes gedaan en heb bijna een uur aan t CTG gelegen. Nu weer thuis met medicijnen en moet 2 keer per week op controle. Ben nu trouwens 28 weken zwanger. Echt last had ik niet, althans...ik voelde me wel opgejaagd, maar verder voelde ik me prima.. Als je twijfelt zou ik gewoon even bellen hoor meis, ik bel ook regelmatig omdat ik last heb van bijwerkingen van de medicijnen..ik weet soms gewoon niet wat nou 'echt' is en wat door de medicijnen komt.. Succes!
Het enigste wat ik had was dat ik minder moest plassen, maar het was best warm en dacht dat ik gewoon te weinig gedronken had. Helaas waren mijn nieren aan het falen en had ik dus pre-eclampsie...