Hey girls! Vandaag leveren ze de suikerbonen & het snoepgoed De doosjes (soort van plastic) & de zakjes met iets voor de kindjes (voor in het ziekenhuis) en de grote glazen potten (voor op mijn vriend zijn werk en de dienst gynaecologie) heb ik al een tijdje in mijn bezit . Ik vroeg me af wanneer ik de suikerbonen en het snoep best in de doosjes,.. begin te steken. Normaal zou ik eind juli/begin aug moeten bevallen.. over een kleine 3 maand dus. Maar er is nog altijd een grote kans dat ons meisje vroeger komt... Zou ik nog een maandje wachten of langer?
Als het eetbaar blijft dan kan je er toch vast aan beginnen heb je vast wel even werk aan... klaar is klaar toch?
Alles zou 12 maanden goed blijven... Ik heb eerder schrik dat die suikerbonen & smarties smelten Maar ik zal vandaag op mijn gemak al doosjes beginnen plooien
een koele plaats.. we zijn nog vollop aan het verhuizen & de enige koele plaats (toekomstige bureau) staat vol met planken en dozen Ik ben de kaartjes voor eraan te hangen aan het schrijven en ik zet alles al klaar dan moet ik het snoep/de suikerbonen over enkele weken gewoon erin "gooien"