eindelijk!

Discussie in 'De bevalling' gestart door happyglow, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Mijn vliezen zijn vanmorgen gebroken! Ben zo blij!! Heb alleen nog niet echt weeen dus lig nu rustig op de bank.

Moest het eventjes kwijt :D

2. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ooh, succes! Nog even en je hebt je wondertje in je armen :D.
    Wou dat het hier ook al zover was, jammer genoeg blijft het hier bij pijnlijke voorweeën ;).

3. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    oh ja daar heb ik dus bijna 4 weken mee gelopen! en ondertussen elke dag 3x mn ondergoed verschonen door de stukken slijmprop (volgens mij had ik er een van een meter ofzo! het bleef maar komen haha) Sterkte!

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Hehe, goed zo!! Succes, binnen nu en een hele korte, afzienbare, periodr ben je weer mama!

5. Onje

Onje Niet meer actief

Ooooh ik ben ziekelijk jaloers op je!
    Succes!

6. Alpen

Alpen Niet meer actief

Super! Succes en hoop dat je je kleintje snel in je armen mag sluiten!!

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Eindelijk Happyglow..

Geweldig, elke x zat ik al te kijken of er wat was, maar nee!! :p

Heeeeeeeeeel veel succes, en lekker genieten straks! ;)

8. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Nog steeds geen weeen :( Hoop echt dat ze snel komen wil zo graag thuis bevallen!

9. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Spannend!!! Succes!

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Succes!

11. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Spannend! Hopelijk heb je snel weeen! Succes!

12. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Hoop dat je ondertussen al wel weeën hebt die flink doorzetten!

Net als de anderen hier, ben ik ontzettend jaloers op je! :-D

13. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Spannend..succes meid!

14. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes !! Hopelijk hier ook binnen korte tijd :D
    * Nieuwsgierig *

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Succes happyglow. Hopelijk heb je ondertussen wel weeën!!

16. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Super spannend!! Hopen dat je ondertussen en weeën hebt!!

17. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    Nou wat een situatie zeg, heb nog steeds geen weeen en dat betekend dat ik zometeen om 9:30 overgedragen word aan het ziekenhuis en niet meer thuis mag bevallen :(

Gisteravond na het eten onze dochter opgehaald omdat we pas om 9:30 in het ziekenhuis moesten zijn als de weeen niet begonnen en anders lekker thuis konden blijven als ze wel begonnen en dan kan ze lekker in haar eigen bedje slapen. Kwam de VK in de avond langs om nog ff te checken hoe het ging ivm 12 uur gebroken vliezen zonder weeen. Ik blij dat ze rond 20:00 kwam want dan kon ik daarna mn bedje in, was wel moe. Blijk ik ineens een te hoge bloeddruk te hebben en het hartje van de baby was ook tegen de bovengrens aan dus hoppa naar het zh toe. Wij onze dochter weer slapend uit bed halen, bij tante achterlaten (waar ze nu geslapen heeft) die snapte er helemaal niets meer van... arme drol.

Eenmaal in het ziekenhuis konden ze het hartje van de baby niet goed op de monitor krijgen, dan was hij weer te laag, dan weer te hoog en dan was hij weer verdwenen. Bloeddruk was weer goed, temperatuur ook en de uitslagen van bloed en urine waren prima dus mocht weer naar huis en mag om 9:30 weer terug naar het ziekenhuis.

Heb gevraagd of ze me in willen leiden want deze situatie is niet te doen voor ons, ik ben ook echt kapot. Word wakker in een plas van vruchtwater maar zolang manlief slaapt kan ik niet verschonen dus zit hier al vanaf 4 uur op de bank te apengapen zonder echt te kunnen slapen... om 8 uur mag ik de VK bellen en dan gaat ze even voor mij kijken of ze me in een ander ziekenhuis wel kunnen inleiden.

En tot die tijd zit mn schoonzus samen met mn schoonouders en mijn man de stoelendans te doen met onze kinderen die helemaal van hun stuk zijn door het hele gebeuren want het begon met dat we naar de dierentuin zouden gaan zondag wat ineens niet kon omdat de baby eraan kwam (mijn vliezen braken op het moment dat we weg zouden gaan) en nu is mamma dus al 2 keer terug gekomen zonder baby... Lekkere situatie!

Laten ze die kleine er maar mooi uithalen zo snel mogelijk en zorgen dat hij/zij gezond op de wereld komt!

18. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    ohja toen ik haar ophaalde na het eten keek ze als eerste naar mijn buik en zei ze heel verbaasd "heb je hem weer terug gestopt?"

hahahaha :D Het blijft een lekker nuchter moppie!

19. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    jeetje wat een toestand ik had verwacht dat je de kleine nu in je armen had gehad ik hoop dat ze je straks gaan helpen en dat je vandaag nog mama wordt knuf

20. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Maarssen
    thanks!

Wat ook zo raar was, de kleine had bijna geen vruchtwater meer over, ze moesten echt zoeken naar hele kleine stukjes vruchtwater. Er zat nog een beetje onder het hoofdje en een beetje bij het buikje de rest was helemaal droog en ze gaven aan dat dit geen probleem was. Ik dacht juist altijd dat dit WEL risicovol was...?! Iemand enig idee?

Deel Deze Pagina