Hey dames . De titel zegt al Na de bevalling was ik gescheurd en hebben ze gehecht. Heel lang had ik pijn bij vrijen daar voor ben ik na gyn geweest kreeg voor vagina een creme maar dat hielp niet . Heb litteken weefsel over gehouden en er zit bij mijn vagina randje een bultje .. als ik daar aan raak doet al zeer. En nu heb ik afspraak bij ziekehuis maandag moet ik heel vroeg daar heen. 7u moet ik daar zijn en krijg een rust gevende pil. Ik ben zo bang en zo zenuwachtig. Het word allemaal 1ste keer voor mij.. ik krijg algehele narcose.. maar na narcose als ik wakker ben , ben ik bang ze gaan mijn littekenweefsel verwijderen zonder te hechten. Straks wanneer ik wakker ben heb ik heeel erg pijn ofzo.. en als ik na de wc moet ofz. En heb astma ik ben ook bang wanneer ik wakker ben dat ik geen lucht krijg ofzo. Ik word snel paniekerig en dan gaat myn hart te snel kloppen. Wie kan me gerust stellen.. heben jullie ook zo iets mee gemaaktt alvast dank jullie wel . Xxx
Ik zou je onzekerheden vooraf bespreken met degene die de operatie doet, wellicht kan die je wat gerust stellen. Sterkte!
Idd geef je angsten aan maandag. Veel succes, zal even spannend zijn maar daarna zul je je vast beter voelen.