hoi, ik ging vanmorgen naar beneden en ben halverwege de trap uitgegeleden. ik viel op me kont, en gleed over me rug en kont naar beneden. Ben dus niet op me buik gevallen. Toen ik eenmaal beneden was kreeg ik heel even geen lucht. Mijn rug deed zooooooo pijn! Nu doet nog alles zeer, mijn rug, nek, arm, been, voet, maar me buik niet. Ook voel ik de kleine nog goed schoppen na het vallen. Kan het kwaad voor de kleine? of voor de placenta? kan het zijn dat die loslaat door de val? misschien stomme vragen, maar ik maak me best wel druk, terwijl ik absoluut nul komma nul pijn voel in me buik (misschien komt dat nog)? bedankt voor je reactie. Liefs Meliske
Hi meliske, ALs je je zorgen maakt moet je altijd je verloskudnige bellen. Maar je bent niet op je buik gevallen je voelt je kindje bewegen dan is er neits aan de hand en is het nog puur de schrik en de spierpijn die je er aan over hebt gehouden. Voorzichtig he! Imke
bedankt voor je snelle reactie! Het gaat nog steeds allemaal goed! de kleine voel ik ook nog! heb mijn VK de hele dag proberen te bellen, maar denk dat ze vrij is. Ik kan nu wel het spoednummer bellen of een VK in de buurt, maar dat zie ik niet zitten zolang ik de kleine voel en geen buikpijn heb. Maar het is dus niet zo dat de placenta dan kan loslaten? Nogmaals bedankt voor je reactie! liefs meliske