Gisteren toch wel heel erg geschrokken! De kleine meid schopt elke dag vaak wel rond dezelfde tijden. Lijkt een beetje een patroon in te zitten! Nu gisteren had ik ze al anderhalve dag niet gevoeld. Ik weet dat je rond deze periode nog niet dagelijks de kleine hoeft te voelen, maar voor eigen gemoed toch even naar de vk gebeld, die vroeg mij om langs te komen en ze hebben een hartfilmpje gemaakt van een half uur en een echo, alles was gelukkig goed! Alleen gisteren heeft nu zon indruk op mij gemaakt dat ik telkens wil controleren of ik de kleine nog wel voel. Irritant van me! Want wordt er alleen maar onzeker door! Pffff
Kan me voorstellen dat dat schrikken is! Gelukkig was alles goed en heeft de VK er de tijd voor genomen.
Ik ben nu ook 24+1 en had gisteren precies het zelfde...maar ik weet dat je haar niet elke dag voelt in deze termijn...vertelde de verloskundige ook vorige week. Gisteravond proefmodel geweest voor belly painten en toen werd mevrouw wakker hihihi. Niet te snel in paniek raken!
Ik heb dat vorige zwangerschap gehad. Vk zei toen, bij twijfel altijd bellen beter 10x te vaak dan 1x te weinig