Yess , ben opzoek naar die zwangerschaps bolas die kettingen die je om doet als je zwanger bent ! als je loopt het het een klank
Even intypen in google en je krijgt er een hele hoop. Hier een voorbeeldje: http://www.guldenwebshop.nl/product_inf ... cts_id=842 Maar ik heb gehoord dat zo'n ding aan het eind een stuitligging kan veroorzaken. klopt dat of is dat kul?
Hallo onsukkie en Chanie Ik heb ook zo'n zwangerschaps bola: Bij de beschrijving die ik er bij kreeg stond dat het kan zijn doordat je hem dan te hoog draagt aan het eind van de zwangerschap dat je kindje dan in stuit kan gaan liggen omdat het kindke op het geluid afgaat. Of het ook waar is geen iedee. Uit voorzorg dan maar gewoon heel laag dragen aan het eind van de zwangerschap. Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn zoontje er een gekocht bij een wereldwinkeltje. Voor deze zwangerschap heb ik hem gekocht bij een winkel waar ze vanalles verkopen voor kinderen. OO en ik heb ze bij prenatal ook eens gezien. Hopelijk heb je hier wat aan.
dankje wel ! mij lijkt het onzin dat je kind daar van in stuit lig maar ja je weet het indd nooit ! ja via internet ben ik geen held in om dingen tekopen en bovendien wacht je daar een eeuwigheid op
Nee kan me voorstellen dat je dat niet zit zitten.. ik zou dat ook niet gauw doen via internet.. zit me nu te bedenken dat ik ze laatst ook heb gezien bij miss Etam
Mijn VK zei dat die dingen onzin zijn, omdat het zo'n zacht geluid maakt dat de baby het niet hoort Het geluid wordt gedempt door hardere omgevingsgeluiden, je stem, je lichaamsgeluiden, de buik- en baarmoederwand EN het vruchtwater.. Volgens haar was het larie..
Hoi, Ik weet niet of de baby er iets van merkt, maar ik vind het erg leuk. Ik heb hem online gekocht. x