We zijn inmiddels aan onze laatste poging voor icsi toe. Poging 1: 5 follikels geen enkele bevruchting Poging 2: 4 follikels 2 leeg, 2 bevrucht, 1 niet goed gedeeld 1 terugplaatsing. (Ubiquinol gebruikt) Nog 1 poging te gaan. Mijn amh waarde was in 2016 -> 0,2 ik zit bij een universitair zh en die zijn niet van het proberen. Ze baseren alle keuzes op feiten. Dus ze vinden het onzin. Ik zit eraan te denken om het zelf te gaan doen want ik heb niks meer te verliezen. Wat zouden jullie doen? Iemand ervaring? En hoeveel? Ik weet dat er meerdere topics zijn maar ik heb tot half 2 vannacht gezocht en nog niks bevredigends gevonden.
Hoi, ik snap het. Ik heb het zelf ook een tijdje overwogen na 3 slechte icsi resultaten en verminderde eicelkwaliteit. Maar het kan ook alles van de leg brengen, dus ik durfde het niet. Je zou volgens mij eerst bloed moeten prikken om te checken wat je waarde is (dhea) en op basis daarvan kan je de dosis bepalen (en ook of het überhaupt nodig is). Ik heb uiteindelijk alle adviezen opgevolgd die in het boek It starts with an egg staan. En overgestapt naar een ander zkh met een beter lab. Die combi bleek de oplossing. Succes!
Ik ben ook op eigen houtje dhea gaan slikken. Mijn amh was 0,26 en folliculaire fase was nog maar 10 dagen, dus erg kort. Kliniek was ook niet voor want niet bewezen. Maar had hetzelfde gevoel van niks te verliezen. Bij mij werkte het in de zin dat ff idd langer werd. En uiteindelijk bij laatste poging zwanger geworden. Maar dit was bij IUI in natuurlijke cyclus (kwam op basis van amh/fsh volgens kliniek niet meer voor andere behandelingen in aanmerking) en ik zal natuurlijk nooit weten of het mede door de dhea was of gewoon geluk. Ik kocht het online bij Rika Luka en nam halve dagelijkse dosering omdat jk het toch beetje spannend vond nu ik niet zoals het advies luidt van te voren mijn dhea had laten bepalen.
In het erasmus doen ze nu een onderzoek! De resultaten schijnen al erg goed te zijn… Bij mij is het aangeraden om ermee te starten, dus dat doe ik nu! 3x 25 mg