Hallo Vk's! Ongeveer 3 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon. Ik heb 22 uur lang in de weeen gelegen, aan een infuus omdat mijn weeen niet sterk genoeg waren voor voldoende ontsluiting. Met een echo kwamen we erachter dat Joey scheef en met zijn neusje omhoog lag waardoor hij niet indaalde en waardoor de ontsluiting niet kwam. Uiteindelijk is er over gegaan op een KS, dit omdat mijn vliezen ook al gebroken waren. De KS is goed verlopen en was niets vergeleken met de uren daaraan vooraf. Nu is mijn vraag; hoe groot is de kans dat een evt volgend kindje hetzelfde komt te liggen en hoe groot is dek ans op een KS bij de volgende bevalling? Ik ben dus zo bang dat ik weer hetzelfde moet doorstaan namelijk. Gr Roxanne
Hoi roxanne, Ik kan je geen percentages geven watn het is volledig afhankelijk van de ligging van je kindje de volgende keer. Jouw kindje lag nu net ongunstig maar dit betekent niet dat je volgende kindje dit ook zal doen. Omdat je nu een keizersnede hebt gehad moet je de volgende keer in het ziekenhuis bevallen. Als je dan aangeeft dat je je zorgen maakt over de ligging van het hoofdje kunnen ze zo met de echo kijken. Imke