Hoeveel luiers hebben jullie ingeslagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wonder2014, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder2014

11 sep 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daaaag dames,

Ik was eigenlijk heel erg benieuwd hoeveel luiers jullie van te voren hadden aangeschaft, je komt nu zo vaak van die mooie aanbiedingen tegen. Ik wil om te beginnen wel de luiers van Pampers gaan gebruiken en dan later gaan kijken voor kruidvat, etos, huggies of lidl/aldi ....

Maar nu heb je van Pampers weer verchsillende luiers en maten :$

New Baby
    Baby Dry
    Actieve Fit

Kunnen jullie mij een beetje advies geven!!

Liefs Wonder2014

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Voor pasgeborenen kun je de Newborn luiers gebruiken.
    Die zijn het voordeligst, soms in de aanbieding voor 50%, en passen goed.
    Ook zit er zo'n plas indicator in waaraan je dus aan de buitenkant kan zien of ze geplast hebben.

Ik had zo'n 3 pakken in nr 1 staan, en heb nu nog in de la liggen. En heb 4 pakken nr 2 al liggen.

Had ook een kleine proefverpakking van de Kruidvat Newborn luiers, en die vond ik ook heel fijn hoor!

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb ongeveer 4 pakken nr 1 new born van Pampers en 3 pakken nr 2 new born van Pampers.

Je kan altijd een dicht pak omruilen voor een grotere maat, sowieso bij de drogist.

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    1 pak luiers...

5. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Hier 4 pakken Pampers newborn maat 1 en ook 4x maat 2. We zullen wel zien hoe wel uit komen. Als het teveel maat 1 blijkt, raken we dat vast wel weer kwijt.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier 11 pakken new born van pampers. 3x maat 1, 4x maat 2 en 4x maat 3. Van maat 1 heb ik 2 pakken gekregen bij m'n babyshower en maat 2 en 3 gekocht met 50% korting, dus gelijk maar flink ingekocht.

7. izzaiqbal

izzaiqbal Lid

2 jul 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 1 grote pak en 1 halve pak van Pamper Newborn maat 1, 1 halve pak van Kruidvat Newborn en 3 pakken Pampers Newborn maat 2

Ik gok namelijk op een stevig kindje en denk dus dat babylief snel uit maat 1 zal zijn. Als dat niet het geval is kan ik altijd bij kopen.

Die aanbiedingen zijn geweldig, maar ze blijve komen en gaan. Ik hoop ook een hoop mensen zeggen dat pampers irritaties opleverede dus ik heb een minimale voorraad opgebouwd zodat ik alle opties heb om eventueel overtestappen en niet nog stapels heb liggen

8. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik heb nu 3 pakken pampers new baby mt 1, de kleinste pakjes en 1 kruidvat eigen merk in mt 1. En ik heb 1 midpak new baby in mt 2.

Ik kijk wel of er nog aanbiedingen komen en anders is het zo bijgekocht. Ik zal denk ik alleen nog maat 2 of 3 erbij kopen. (zag dat maat 3 al vanaf 4 kilo is, dus ik zou waarsch. kunnen starten bij mt 3 want mn oudste 2 waren 4,4 kilo bij de geboorte en ze verwachten dat deze ook weer groot wordt)

9. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    1 Pak luiers op voorraad in maat 1 en 1 in maat 2. Zus loopt nu al 3 weken voor op groei dus vandaar nog niet teveel.

10. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Nog maar een half pak mt 1 newborn... Mss moet ik toch wat in gaan slaan? :p

11. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Had alleen het pak Newborn 1 uit de blije doos. Wist dat we een grote baby zouden krijgen dus hadden we al wel 4 pak Newborn 2.

Toen het kleine pak op was gingen we naar maat 2 en zat ook veel beter.

12. LoesjeX

LoesjeX Actief lid

20 okt 2013
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de laatste keer 2 pakken newborn maat 1 en vier pakken newborn maat 2. Was een bol.com actie toen, tweede gratis. Eigenlijk kwam dat net mooi uit allemaal. Toen de luiers op waren, was die ook wel toe aan maat 3.

Ik zou ze inderdaad wel inslaan van te voren. Bij mijn eerste moest manlief in de kraamweek om luiers. Dan betaal je echt de volle mep en handig is anders.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb een klein pak kruitvat luiers maat 1. Daarna nog in de aanbieding drie pakken pampers newborn maat 2 gekocht. Die is vanaf drie kilo en ik verwacht dat onze baby sowieso wel gelijk in past. Zoon was bij de geboorte al ruim 4 kg en groeide als kool, dus ik kijk wel uit te veel in maat - te kopen. Die is officieel tot 5 kg, maar mijn ervaring is dat het vaak al fijner is om iets eerder over te gaan op een grotere maat (aangezien de maten toch overlappen.)

14. Bitterkoekje

Bitterkoekje Actief lid

24 jun 2013
    127
    19
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben 5 pakken pampers gekregen.
    De newborn met plasindicator.
    Denk dat we het daar eerst wel mee redden in het begin :D

15. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik heb 4 pakken new born maatje 1 gekocht zaterdag.

Hier heeft onze dochter tot een maand of 3 maat 1 aangehad en maat 2 tot 7 maanden.
    Moet wel zeggen dat het een klein meisje was.
    Bij de andere heb ik ook altijd maatje 1 gebruikt en weet dat ik er toen 2 pakken zo doorheen had en aangezien ik geen zin heb om na mijn kraamweek met 3 kids op luierjacht te moeten heb ik maar genoeg ingeslagen :D ten zijn het weer zo'm kleintje is als mijn jongste dochter dan redden we het niet met 4 pakken.

16. Minerva

Minerva Niet meer actief

Niets, eigenlijk. We hadden alleen het pak New Baby uit de Blije Doos in huis. Toen de mini er was, is vriendlief naar de supermarkt gegaan om een paar pakken Pampers New Baby 1 te kopen :) Heb daarna ook de aanbiedingen goed in de gaten gehouden en al een paar keer lekker goedkoop ingeslagen.

17. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hier 4 pakken nummer 1, 8 van nummer 2 en 4 van nummer 3. Heb flink van de etos actie gebruik gemaakt, en dit weekend bij de trekpleister 1+1 gratis. Wat niet meer past kun je gewoon omruilen voor een grotere maat

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Voorlopig past M. nog wel even in maat 1. We hebben nu nog 5 pakjes liggen. Tip: bestel ze via amazon.co.uk of amazon.de. Er zijn altijd goede aanbiedingen te vinden en bezorgen is gratis (wel met creditcard betalen).

19. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!
    Hier 3 maat 1
    7 maat 2
    7 maat 3

Wat onnodig is ruilen we om of geven we weg

20. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Wij hebben 1 groot pak newborn luiers maat 1 van pampers
    Laatst een babyshower gehad en nog een pakje luiers tussen de cadeaus van 20 stuks ofzo. .
    En in de blije doos een klein pakje luiers maat 1 pampers

Deel Deze Pagina