Diarree en bang

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liset25, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liset25

Liset25 Lid

14 okt 2010
    50
    0
    0
    Hematologie verpleegkundige
    Rdam
    Beste verloskundige,

1 week geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ongepland, maar wel gewenst. Ws ben ik al wat verder ( ik schat een week of 8 / 9)
    Al mijn kwaaltjes gooide ik op het ontpillen. ( wilde overstappen op een andere pil)

De dag na mijn zwangerschapstest ben ik op vakantie gegaan naar Turkije, waar ik nu dus zit. Ik heb pas een afspraak bij de verloskundige als ik terug ben.

Nu is het zo dat ik sinds 2 dagen aan de diarree ben met best wel wat behoorlijke krampen. ( nog nooit gehad, ook niet tijdens mijn vorige zwangerschap) de kramp komt af en toe en ebt dan langzaam weer weg. Na de diarree heb ik nergens last meer van maar een paar uur later is het er weer.

Nu heb ik wat gegoogeld en kom ik tegen dat diarree een symptoom kan zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dit maakt mij nu ontzettend angstig, zeker nu ik in het buitenland ben.

Ik heb geen last van schouderpijnen of iets dergelijks.
    Moet ik nu hier naar de dokter? Of kan dit horen bij de zwangerschap?

Groetjes, Liset

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het klinkt meer alsof je lichaam last heeft van het zijn in een ander land met ander voedsel. Bij een buiten baarmoederlijke zwangerschap en heb je meer continue pijn. Als je klachten blijft houden kan je altijd even bellen naar de vk voor overleg ook al ben je er nog niet geweest.

groeten Evelien

Deel Deze Pagina