@ Bluesky Alleen electiciteit want we hebben geen gas. We stoken op Mazout (stookolie) We gaan hier wat jaartjes terug in de tijd dus we hebben nog zo'n grote tank onder de grond en 1 keer in de zoveel tijd komt een mannetje met een grote vrachtwagen langs om hem met olie te vullen PS 70 euro is beter dan 1100 wat een bedrag zeg!
ik zag dat ook pas toen ik klaar was met mijn epistel... Ik denk, ik laat het maar staan, misschien heeft iemand anders er wat aan... En weet je wat het ergste is... Ondanks dat ik maar 70 hoef bij te betalen, gaat het maandbedrag wel met 40 omhoog... Ik zou nu 300 moeten gaan betalen... Per maand! Ik ga morgen even bellen om te vragen hoe ze daar nou weer aan komen...
kijk eens op www.mijnverbruik.be daar kan je alles in de gaten houden, ik geloof dat je ook iemand kan vragen van die maatschappij (luminus denk ik) die komt kijken welke apparaten zoveel verbruiken
wij betalen ook 180 euro per maand aan de Nuon. En we hebben niet eens gas! Is alleen electriciteit en verwarming.
Ja, het is echt belachelijk hoe duur het is geworden de laatste 3 jaar... Toen wij hier 3 jaar geleden kwamen wonen betaalde we 160 euro.... In drie jaar tijd verdubbeld dus.... Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij weggen dat we in een oud huis wonen (1930) en we hebben geen dubbelglas en geen spouwmuren, een hoop verstoken wij dus voor de mussen... Die het overigens erg gezellig vinden onder onze dakgoot... Dit najaar gaan we nieuwe kozijnen laten zetten en een nieuwe ketel kopen (deze is16 jaar oud), en ik denk dat dat al een hele hoop zal schelen...
Ik heb het dit jaar allemaal bijgehouden. De standen opgeschreven en verrrekend met vorig jaar. Toen moesten we 900 euro bijbetalen. Ik weet nog niet hoe we dat nu aan komen Nu zouden we volgens de meterstanden en de verwachte standen van de afrekening van vorig jaar, redelijk wat terug moeten krijgen. Bij welke energieleverancier zitten jullie dat jullie nu al weten of jullie wet terug krijgen of wat bij moeten betalen? Ik zit bij de Essent.
wij waren net over gestap terug naar enecco we zaten bij energie direct we kregen een afreken van 760 euro ! die gasten zijn gek daar ! wij gebelt naar hun ja maar mevrouw het klopt wel ! wij naar eneco gebelt en die vroeg ons de meter standen door te geven wij gedaan en hun hebben een berekening gedaan en we krijgen nu zelfs nog geld terug ! het was een schatting wat ze hadden gedaan bij energie direct! ik zei doen ze dan een jaar extra rekenen ofzo ? het sla gewoon echt nergens op !