Hoi, Ik ben maandag begonnen met ovulatietesten. Deze was negatief. Dinsdag en woensdag positief. Deze twee dagen ook veel vruchtbaar slijm. Temp bleef maandag normaal (36,8) , dinsdag iets gedaald (36,2), woensdag temp 37,0. Vandaag geen vruchtbaar slijm meer en een temp van 37,2. Ik heb nog een ovulatietest gedaan en deze was wederom positief. Heb ik mijn eisprong nu gehad of kan deze nog komen? Volgens mijn banner komt ie morgen. Maar ik heb hem volgens mij ook gevoeld. Ook lees ik verhalen over het feit dat mensen met ovulatietesten positief blijven testen als ze zwanger zijn.? Ik gebruik de testen van de Kruidvat. Deze zijn toch goed? Vanmiddag 2 testen tegelijk gedaan. 1 (negatief) en 1 van Kruidvat (positief). Ik snap het niet meer. Kun je me duidelijkheid geven? Bedankt! Gr. Manon.
hoi manon, Ik kan je helaas weinig vertellen over de ovulatie test maar in de bijsluiter staat vast wat meer info. Indien de ovulatie test postief blijft bij een zwangerschap is het nog te vroeg om met een zwangerschap test te testen wacht even af of je gaat menstrueren zoniet dan kan je een zwangerschapstest doen! Imke