Continu aandrang om te plassen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door RondEnGezond, 24 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RondEnGezond

6 jan 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Momenteel ben ik 35 weken zwanger. Vanaf een paar dagen heb ik alsmaar aandrang om te plassen. soms komt er echt iets, soms nauwelijks of een paar drupjes. Heb me al laten testen op blaasontsteking en dat is het niet. Ik blijf veel drinken. Maar wie heeft er verder nog tips? en vooral: om goed te plassen zodat ik niet alsnog blaasontsteking krijg...

2. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cranberry sap wil wel helpen bij blaasontsteking, misschien voorkomt het het ook? Probeer verder echt goed uit te plassen, blijf nog even na het plassen zitten (en pers er nog wat uit). Bij mij wil dat nog wel eens helpen (al hoef ik nog niet naar het toilet vanwege een paar druppeltjes, maar wel vanwege een historie in nierbekontsteking).

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    En na het plassen blijven zitten en even de bekkenbodemspier aanspannen en dan ontspannen; dan komt er ook vaak nog wat.

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ooh zó herkenbaar! Ik kan 's nachts wel op de wc blijven zitten, ben er vannacht minstens 8x m'n bed voor uitgeweest. Word er helemaal gestoord van. Volgens mij is mn blaas gewoon overactief omdat de baby al heel laag zat maar nu helemaal, en nog erg druk is. Goed uitplassen doe ik wel, maar helpt niks. Volgens de bekkenfysio moet je vooral goed rechtop zitten en bekken wat naar achter kantelen/rug hol maken.

Deel Deze Pagina