Hallo meiden, Voor onze bruiloft zou ik graag gelnagels aan laten brengen, vooral omdat de pinknagel van mijn linkerhand (de hand waar de trouwring aan gaat komen dus) beschadigd is en zeer waarschijnlijk niet op tijd hersteld zal zijn. Van acrylnagels begreep ik dat ik dit beter niet kan doen tijdens de zwangerschap, maar hoe zit dat met gelnagels? En nog iets: ik draag eigenlijk nooit hakken, hooguit een klein hakje, is het slecht voor het kindje om dan met mijn bruiloft schoenen te dragen met een hak van 6 cm? Voor zover ik kon beoordelen (heb ze al geprobeerd) lopen ze goed omdat het een brede hak is, maar ik wil natuurlijk niet dat het kindje er iets aan over houdt dat ik er mooi uit wil zien op mijn bruiloft. Ik heb een redelijk slechte houding en met hakken loop ik een stuk rechter op, ook ben ik klein en word ik wat groter met de hakken. Hoop dus dat het geen kwaad kan voor het kindje! Het is ook maar voor 1 dag, hopelijk kan dat gewoon! Alvast bedankt voor de eventuele reacties!
Ik heb de hele zwangerschap van N. acrylnagels gehad en nu nog steeds. Acrylnagels zijn niet schadelijk. Het enige wat eventueel niet goed voor je is zijn de stofdeeltjes die vrijkomen tijdens het vijlen. Maar als het hoed is ventileren ze de salon goed dus is er niets aan de hand. Je baby heeft geen last van op hakken lopen. Daarnaast is 6cm een hele kleine hak dus er is echt niets aan de hand! Hele fijne dag gewenst alvast! Lekker genieten.
Bedankt! Hoe weet ik of de salon goed genoeg geventileerd is? Ze zeggen daar trouwens dat gelnagels sowieso geen kwaad kunnen omdat daar die stof niet in zit, klopt dat? Voor mij is 6 cm een heel grote hak.
Die hakken is echt geen probleem ik loop er iedere dag op ook tijdens de zwangerschap De nagels is afwachten. Hier pakte ze totaal niet tijdens de zwangerschap
Maar jij bent gewend aan hakken, ik niet. Ook volgens jou kunnen ook de nagels geen kwaad voor het kindje? Als ze maar 1 dag blijven zitten haha.
Hakken geen probleem. Nagels ook niet , ik heb altijd nagels op. Gevraagd aan de verloskundige en die zei ook dat het geen kwaad kan. Wel zit er iets een stofje in inderdaad maar voor die uur , anderhalve uur dat je er inzit is het niet schadelijk! Fijne bruiloft
Fijn! Bij de nagelstudio zeiden ze dat dat van dat stofje alleen geldt voor acrylnagels en niet de gelnagels waar zij mee werken, maar of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet... Hopen maar dat ze de ruimte goed ventileren, heb daar nog een mail over gestuurd.
Los van je zwangerschap: Als je niet gewend bent op hakken te lopen dan zou ik als ik jou was ze ook niet dragen op de bruiloft. (Of platte schoentjes meenemen. ) Op zo'n dag sta je vaak uren en je wilt natuurlijk wel van je bruiloft kunnen genieten ipv continue last van je voeten te hebben.. En als je gelnagels gaat laten zetten: vraag of je ook zo'n mond kapje mag die die meiden allemaal dragen
Neem denk ik wel platte schoentjes mee voor als ik tijdens het feest toch teveel last van mijn voeten krijg. Dat mijn jurk dan 6 cm te lang is, neem ik op de koop toe. Wil wel echt hakken, staat veel mooier dan platte schoenen en geeft me ook een betere houding. Heb er al op gelopen en gaat prima, moet echt wel lukken voor die paar uur. Gaat me er puur om of het wel of niet schadelijk is voor het ongeboren kindje. Zo'n mondkapje is een goede tip, bedankt!
Ik ben afgelopen februari getrouwd en ik had 'shellac' nagels.. Dit is een nagellak met gel erin.. Google anders maar eens. Ik vond het heel mooi,natuurlijk eruit zien en snel klaar! Alvast een hele fijne dag!
Hakken kunnen alleen maar "schadelijk" zijn voor jezelf, maar echt niet voor de baby . En idd vragen om een mondkapje. Fijne dag!
Ik was 16wk zwanger toen we gingen trouwen. Ik was heel heel heel erg blij met mijn ballerina's. Ik weet niet hoe ver je bent als je gaat trouwen maar ik zou heroverwegen of je daar een hele dag op kunt lopen/staan. Voor de baby is et niets aan de hand maar jouw onderrug en bekken heeft meer te lijden. Hele fijne dag!
Als mn kindje er maar niks van krijgt, ik kom wel weer over de eventuele pijn heen (denk echt dat het wel meevalt en anders heb ik altijd nog mn platte schoentjes voor tijdens het feest). Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Dat mondkapje ga ik zeker doen! Wilde eerst een manicure nemen ipv de gelnagels, maar de pink van de hand waar de ring aan komt is ingescheurd (tijdens het snijden van groente), dus dat ziet er natuurlijk niet mooi uit. Heb gevraagd of gelnagels dan wel een optie is en of ze goed ventileren, ben benieuwd naar hun reactie. Zal in de volgende mail wel vragen of ik een mondkapje kan krijgen, wil ze niet lastig blijven vallen, dan worden ze straks gek van me.
Ik neem platte schoenen mee voor als het niet meer gaat. Het probleem is alleen dat ik van tevoren al moet bedenken wat ik ga doen omdat de jurk afgespeld wordt op de hoogte van de schoenen en kan de jurk natuurlijk niet korter maken op de dag zelf. Nou ja, zie het wel, het komt vast goed. Het is ook maar voor 1 dag.
Ik kan anders prima en veel op (hoge) hakken lopen, maar momenteel niet. Krijg echt last van m'n rug en bekken dan. Hoeft voor jou natuurlijk niet zo te zijn, maar omdat je het niet gewend bent.. Verkijk je er niet op. Heb je de hakken al weleens een hele dag aangehad? Met veel staan en lopen? Verder hoef je niet perse te gaan voor gel- of acrylnagels, je hebt tegenwoordig ook gellak! Nagellak met gel, moet ook wel even onder de lamp. Ideetje?
Heb de schoenen nog niet in huis, zodra dat wel het geval is ga ik ze langzaam inlopen. En bij de ceremonie en het diner hoef ik ook niet te staan en ook bij het feest is er zit gelegenheid. Maar neem sowieso platte schoenen mee voor als het echt niet meer gaat. Die nagellak met gel noemden ze ook al bij de nagelstudio waar ik heen zou gaan, maar is geen optie omdat de pinknagel van mijn linkerhand (waar dus ook de ring om komt te zitten) afgescheurd is tijdens het groente snijden, dus daar is nu een hapje uit en is vrijwel zeker niet op tijd hersteld.
Hakken is geen probleem Nagels blijven bij voor geen meter zitten in de zwangerschap maar voor 1 dag lukt dat vast wel
Mooi en anders heb ik altijd de platte schoentjes nog. Als ze inderdaad maar 1 dag blijven zitten haha, dan is het genoeg. En als ze er daarna vanzelf af vallen hoef ik in ieder geval niet meer terug naar de nagelstudio.