Hoi dames, Ik kon vanacht al niet in slaap komen en toen ik eenmaal sliep kreeg ik een hele vage pijn in mijn buik. Het begint in mijn onderbuik op de plek waar ik normaal een eisprong zou kunnen voelen en trekt dan door naar mijn rug tot ongeveer dezelfde hoogte als de voorkant. Ook trekt het via mijn zij omhoog. Het doet nu echt zeer. In bed liggen ging niet meer, dus ben er maar uitgegaan en nu zittend op de bank wort het niet beter. Als ik diep in adem doet het ook zeer en af en toe beginnen de steekjes ook aan de rechterkant. Vind het heel raar. Ben er ook een beethe shaky bij, weet niet waar dat van komt. Om 09.00 uur kan ik de vk bellen, dus dat ga ik ook zeker even doen. Maar is er iemand die die symptomen herkent. Het lijkt een beetje op de pijn bij endometriose, maar heb afgelopen dinsdag nog een echo gehad, dus ik denk dat het met de baby ook wel goed gaat. Herkent iemand dit, maak me een beetje zorgen. Is een hele scherpe pijn en lijkt helemaal niet als bandenpijn.
had je ook pijn in je lies. Hoop dat de verloskundige je een beetje gerust gesteld heeft. Ik heb het afgelopen week ook gehad, maar dan meer in mn lies en dat straalde uit naar mn benen toe. Ik kon niet liggen en bij zitte zakte heb af. gr
Nee de pijn zit niet in mijn lies en als ik diep ademhaal dan gaat er nog een extra pijnscheut door mijn buik.
Ik heb rond die tijd ook een paar keer best pijn gehad in rug/zij. Nogal zeurend, beetje als menstruatiepijn, maar echt pijnlijk en voelde me er ook helemaal niet lekker bij. Het hield soms een paar uur aan. Een keer 's nachts en dat deed echt zo'n pijn, alsof ik een nietsteen had. Begon er bijna van te huilen, zo'n pijn. Ik dacht toen dat t iets van bandenpijn was ofzo, de verloskundige zei dat het waarschijnlijk van het oprekken van de baarmoeder komt.
Nou ik heb gebeld en zij denkt inderdaad aan bandenpijn/ groeipijn. Dat hoeft niet bij iedere zwangerschap hetzelfde aan te voelen. Mocht het erger worden zo danig dat ik echt niet meer kan functioneren dan moet ik terug bellen. Ook moet ik genoeg drinken en pruimen en zo eten om de ontlasting op gang te houden, want dat kan extra pijn geven. Nou ik ben in ieder geval even gerustgesteld. Ik hang niet zomaar met de vk aan de telefoon, maar nu voelde ik mij echt niet lekker.