Beste verloskundigen, Op 5 augustus heb ik na een zwangerschap van 10 weken een miskraam gehad. Hierna lichtbloedverlies tot zaterdag 12 augustus. Ongeveer 1,5 week terug heb ik nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken of de hormonen uit mijn lichaam waren en dit was het geval. Op 1 september merkte ik bij het afvegen wat roze/rood slijm op wat daarna is overgegaan op bruine afscheiding. Er zat geen helder bloed bij, slechts wat slijm. Moet ik dit nu rekenen als een reguliere menstruatie of zou ik wellicht weer zwanger kunnen zijn en is dit een innesteling?? Sowieso ga ik volgende week weer een test doen, vroeg me dit alleen even af omdat ik ergens las dat de eerste menstruatie na een miskraam vaak heftiger is en dit bij mij nu niet het geval is. Alvast bedankt voor jullie reactie! Groet, Wendy
hoi Wendy, het is geen menstruatie geweest, daar is het te kort voor, en het was niet echt helderrood bloedverlies. Vaak duurt de eerste cyclus na een miskraam langer, dus ik denk haast dat het wat tussentijds verlies is. En dan komt straks of de menstruatie, of je bent zwanger. Afwachten dus. Mirjam