Hoge HCG, niks te zien op echo..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door turkssnoepje, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Hoi, ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft gehad en hoe het verder ging..

Ik was maandag naar eigen berekening 5+6 zwanger, mijn hcg waarde was 20170 maar op de echo was niets meer te zien dan een vage "zwangerschapsring".

In feite moet de hcg waarde elke 2-3 dagen verdubbelen dus dat zou betekenen dat ik op 6+1 op 40000 moet zitten ongeveer, en op 6+3 (6+4) op de 80000 etc.. Als ik zo door reken komt mn hcg uiteindelijk veeeer boven de maximale gemiddelde uit ?!?!

Snap er nog maar weinig van, ik kan vamiddag de uitslag van de bloedtest van 6+1 ophalen dus ben echt zeer benieuwd hoeveel me waarde zou zijn...

Vorig jaar had ik een leeg vruchtzakje en was mn hcg ook vrij hoog, bij 6/7 weken al 50000 en uiteindelijk was het 70000 geworden en niet verdubbeld.

Wat denken jullie hier van???

2. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Ik heb mijn eerste echo gehad met 6.1 en daar was ook een zwangerschapsring te zien. Bij mij was dit niet goed te zien met buikecho en hebben ze daarna intern gedaan. Ik heb mijn echo toegevoegd deze is intern genomen. Ik ben nu inmiddels 14 weken zwanger:)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina