Aankomende dinsdag heb ik het eerste deel van de GUO. Ik ben zo zenuwachtig...Er zijn in ons geval zoveel risico's, en zoveel complicaties, dat ik geen oog dichtdoe snachts.Ik weet niet wat ik met dit topic wil, gewoon even mijn anesten van me afschrijven denk ik.Ik hoop zo dat dit kleine mannetje bij ons kan en mag blijven...
Dank je wel, Hilly.Ik voel me zo beroerd, en ben zo bang.Ik heb er al twee moeten laten gaan, en net als jij veel miskramen gehad.Ik hoop dat het snel dinsdag is, en daarna snel naar de 24 weken, als er dan wat gebeurd kunnen ze tenminste wat doen...als er nu wat gebeurd niet.
Succes met wachten/aftellen... Hoop dat alles goed is! Ben je de andere 2 wat later in de zwangerschap verloren? (sorry beetje persoonlijke vraag)
Ja, zijn beiden geboren bij 25 en 27 weken, en een paar weken later overleden.En heb 1 zwangerschap af laten breken bij 21 weken, wegens niet verenigbaar met het leven.Dit engeltje staat nog niet in mijn handtekening, en was een meisje.Bedankt voor je reactie.
Wat een heftige geschiedenis. Je hebt ook gezonde kindjes zie ik in je onderschrift, het bewijs dat het goed kan gaan! dus probeer toch positief te blijven. Heel veel sterkte
Klopt, ik ben gezegend met een prachtige zoon en dochter waar ik wel voor mag zorgen, en daar hou ik mij voorlopig ook aan vast.
Wat vreselijk wat je hebt meegemaakt... De kerstdagen zullen voor jou ook nooit meer alleen feestelijk zijn denk ik. Wat is een GUO? Ken het niet.
Een geavanceerd ultra geluidsonderzoek.Komt neer op een zeer uitgebreide 20 weken echo.Als je even Googled staat het heel duidelijk omschreven.Ik ben slecht in het plaatsen van links op deze site.
Sterkte Pipo met wachten Ik herken het hoor wij zijn op 7 januari aan de beurt voor de GUO, Ben ook flink zenuwachtig aan t worden...
Wat een vreselijke voorgeschiedenis, Pipo. Ik wens je ontzettend veel sterkte in de uren die je nog moet aftellen, en ontzettend veel gelukstranen wanneer mag blijken dat jullie kindje bij jullie mag blijven. My fingers are crossed, ik blijf meelezen!
Meiden, bedankt voor het meeduimen en de lieve reacties. Shart, jij ook vast heel veel sterkte met afwachten en op naar een goede uitslag voor ons.
Pipo veel succes dinsdag! Snap dat het spannend is zeker gezien je verleden. Ik heb woensdag een GUO en zie er ook als een berg tegenop.
Ook ik denk aan jullie. Ik vind mijn gewone 20 weken echo 7/1 al verschrikkelijk spannend, laat staan de echo die jullie tegemoet gaan...
Heb het even gegoogled . Heftig dat je dit nodig is, en lijkt me superspannend. Maar het lijkt me ook prettig dat - als alles er helemaal goed uit ziet - je wel een soort gerustgesteld bent vwb lichamelijke afwijkingen. Veel sterkte met afwachten! Ik duim voor je.