Miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door misty1984, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Wanneer weet je dat je miskraam volledig voorbij is? Afgelopen zondag begon ik flink te vloeien en nu heb ik nog heel licht bloedverlies. Wel nog erg moe en last van rugpijn en momenten van menstruatieachtige buikpijn. Dinsdag was op de echo te zien dat nog niet alles eruit is, maar heb hierna niet veel bloed en slijmverlies meer gehad. Is dit erg?

Groetjes!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je op de echo hebt gezien dat het nog niet schoon was kan het nog even duren. Een week bloedverlies is bij een miskraam normaal.

Mirjam

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Daar ging ik inderdaad vanuit, echter was afgelopen dinsdag nog weefsel zichtbaar op de echo, maar is mijn bloedverlies juist afgenomen. Is dit niet erg? Heb nu enkel nog wat roze verlies nadat ik naar het toilet ben geweest en soms is het wat bruinig, maar echt minimaal. Hoop wel dat mijn baarmoeder straks goed schoon is...

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Schrijf net bovenstaand bericht, maar verloor net op het toilet toch weer wat slijmerig bloed. Lijkt steeds in de avond wat toe te nemen. Net zoals de buik en rugpijn. We zullen afwachten Hoe lang het zal duren. Bedankt voor uw antwoord!

Deel Deze Pagina