3 weken geleden bevallen mogelijk weer zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door FiefeR, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

ik zit ergens mee in mn maag... 3 weken geleden ben ik bevallen en vandaag voor t eerst weer onveilig gemeenschap gehad. Partner is in me geweest niet lang en ook niet klaar gekomen maar ik ga meteen weer zitten malen of ik niet weer zwanger kan zijn want daar zit ik niet op te wachten... wel is t zo dat hij traag zaad heeft. Ons kind is ook verwekt dmv ICSI. Nou hoor je vaak verhalen dat je van voorvocht ook zwanger kan raken. Maar ik vraag me af hoe dat zit met traag zaad hoe groot is de kans daarop?

moet ik me zorgen maken of niet?

Graag hoor ik uw reactie hierop.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het verschilt per ejaculatie hoeveel goed of slecht zaad er aanwezig is. In voorvocht kunnen ook goede zaadcellen zitten, alleen is de kans wel heel erg klein dat je er zwanger van raakt. Ik zou me niet te druk maken, maar absoluut wel een voorbehoedsmiddel gebruiken, want je zal maar net pech hebben en wel die persoon zijn. succes

groeten evelien

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reactie. Ja mn huisarts zei ook al zoiets. Heb gister de pil besteld ga ik vandaag ophalen. Voordat ik zwanger werd deden we t altijd alleen met de pil en geen condoom kan dat nu ook?

Deel Deze Pagina