Hoge HCG waarde

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door KokoRose, 2 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KokoRose

    KokoRose Lid

    27 dec 2019
    20
    1
    1
    Vrouw
    Ik weet niet meer wanneer mijn laatste menstruatieperiode heeft plaats gevonden. Ik schat ergens eind januari. Nadat ik een paar dagen over tijd had getest kleurde het tweede streepje heel snel en donker. De test met de weken indicatie gaf 3+ weken aan. Verder veel klachten, misselijkheid vermoeidheid etc. Ga er vanuit dat de hcg gehalte dan wel heel hoog zal zijn.

    Is dit verder normaal? Kan dit ergens op duiden?
     
  2. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.468
    1.509
    113
    Vrouw
    Lastig te zeggen als je niet weet wanneer je laatste menstruatie was.
    Als je uit gaat van eind januari dan 2 weken erna eisprong gemiddeld.
    Dus zeg eisprong op 14 februari 2 weken erna is 28 februari en je dag dat je ongesteld moest worden en als je dan test zou je wel een duidelijk streepje moeten krijgen. Maar dan zou je geen 3+ verwachten. Dus dan zou je in theorie al langer zwanger moeten zijn. (Want met een 3+ op een clear blue test ben je meestal al rond de 5 weken zwanger.)
    Denk dat het enige dat uitsluitsel kan geven is een echo.

    EDIT: Ik zie dat je in een ander geopend topic al aangeeft dat je 6 weken zwanger bent.
    Dan zou de uitslag logisch zijn.
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.855
    15.176
    113
    Nabij Utrecht
    Toen ik 16 dpo was (dus 4+2 wkn zwanger) had ik ook een 3+.

    Lijk mij dat jouw testuitslag heel normaal is en je ergens tussen de 4,5 en 6 weken zwanger bent
     
  4. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.809
    1.380
    113
    Vrouw
    Lijkt me normaal. Als ik overtijd ben (15/16/17 dagen na eisprong) test ik ook snel donker en 3+. En geen tweelingen rondlopen ;)
     
  5. KokoRose

    KokoRose Lid

    27 dec 2019
    20
    1
    1
    Vrouw
    Ik ga dus uit van 6 weken maar weet het niet zeker. Maar ergens ook niet logisch vanwege menstruatie eind januari. Vandaar mijn vraagtekens in combinatie met waarschijnlijk hoge hcg waarde.
     

Deel Deze Pagina