Hoi allemaal, Ik heb eind dec. een mk gehad. Kon het achteraf ook merken, lage hcg waarden,licht blijvende zwangerschapstesten. Nu ben ik weer zwanger. Ik heb 4 dagen geleden weer een test gedaan (kv2v5) en deze was echt mega donker! (was toen 4 weken+ 3). De teststreep was een stuk donkerder dan de controlestreep! Vandaag moest ik bloed prikken, kreeg vanmiddag de uitslag van de waarden: ben vandaag precies 5 weken en de waarden liggen nu op 10.300! De HA zei dat dit héél goed was... Ik ben echt super blij Wilde het gewoon even kwijt. Nog een vraagje; zijn de waarden echt heel hoog? Zijn er meer meiden met vergelijkbare waarden op 5 weken? Groetjes!
9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby! Zie de link dus voor 5 weken is het vrij veel maar voor 6 weken is het normaal zeg maar, dus je zit er misschien ergens tussen in. xxx Joyce
Bas; dankje voor je reactie. Ik denk dat er niet heel veel speling zit in eisprong-dag. ik ben 17 jan nog ongi geweest en heb 10 feb licht positief getest.... Wel een korte cyclus dus.... Ik ga nu je link bekijken
35 dagen 18 - 7.340 21 dagen Dit zijn de gemiddelden dus voor 35 dagen na de eerste dag van je laatste maandstonden. Als het goed is zit ik daar nu precies op...
ja dus daarom zeg ik dan is het veel maar als je toch net 1 dagje verder bent kan het weer normaal zijn als je kijkt wat de waarden zijn met min-max 6 weken. Kortom het is iig goed en dat is het belangrijkste. xxx joyce