volgens mij was het 1100gram, maar twijfel hier even over, heb de 4d echo volgens mij met 27w gehad. Het verschil met de eerste en de tweede was 100 gram, dus rond de kilo wogen beide beebjes rond de 26-28 weken. (eerste en tweede zwangerschap)
Mijn beebje is nu namelijk al 1485gram en ik ben officieel 28 weken zwanger denk zelf dat ik 4 dagen verder ben maar dan is het nog veel of niet!!! Alvast bedankt meiden xxx Joyce
Met 28w1d was het geschat gewicht van onze kleine 1208 gram (conform 28w0d). Met 32w2d was het geschat gewicht 2118 gram (conform 32w6d). In een kleine vier weken verdubbeld je kindje dus bijna qua gewicht. En dat gaat niet gelijkmatig maar een beetje in groeispurten. Ik zou me dus niet al teveel zorgen maken! Maar waarom heb je dit niet even aan de gyn gevraagd?
Ik ben bevallen met 28 weken, mijn ene zoontje woog 1270 gram en mijn andere zoon was 1500 gram. Dit was erg goed voor 28 weken en dan kwam omdat ik al een aantal weken bedrust had.
Met 30 weken heb ik een echo gehad en toen was het gewicht ongeveer 1600 gram. Was wat gewicht betreft precies op de middencurve, heel gemiddeld dus.