Fietsstoeltje achterop

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Cookie, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Mijn oudste zoon is nu 2,5 jaar oud en past echt niet meer in het stoeltje voorop de fiets. Hij is erg lang en dat hebben we vooral gemerkt aan de fietsstoeltjes. Op mijn fiets zit een Bobike stoeltje en op die van mijn man een CMG.
    De voetsteunen van de Bobike kunnen in verhouding echt niet zo laag worden gezet als die van de CMG.
    Nu gaan we een stoeltje kopen voor achterop.
    Wie heeft er ook een lang kind en hoe zijn de ervaringen met de verschillende merken?

2. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met verschillende merken, maar ik kan wel zeggen dat de bobike voor achterop prima gaat bij ons.

Mijn zoontje is ook behoorlijk lang voor zijn leeftijd (past al vanaf 2 jaar niet meer voorop) maar het gaat nog prima in de bobike achterop.

Ik vind alleen het gordeltje over de schouder van de bobike nogal flimsy. Dat gekke riempje houdt hem echt niet op zijn plek als we eens goed door elkaar gerammeld zouden worden. Hij kan zich er ook makkelijk uit wurmen, maar gelukkig doet hij dat niet. Als die van jou een uitwurmer is, zou ik ff kijken of andere merken een beter riempje hebben.

Succes ermee!

Dominique

3. hulkie

hulkie Actief lid

12 feb 2010
    218
    0
    0
    even tip voor als riempjes niet over schouders blijven zitten, riempjes even iets losser maken en voordat je slotje erin klikt even riempje 2x ronddraaien, blijft perfect zitten dan.

4. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hey, goeie. Dat ga ik doen. Thanx! :D

5. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Andere ervaringen??

6. Tamio

Tamio Niet meer actief