Hoeveel dagen naar de 14mnd prik ziek.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hallo,

Britt heeft afgelopen donderdag haar 14mnd prik gehad,
    ze vermelde bij dat op zijn vroegt naar 5 dagen en op zijn laatst 14 dagen
    naar de prik er wat hangerigheid, vlekken en of hoge koort kan optreden.
    Als jullie kindje er een bijwerking van had op welke dag was dit voor het eerts merkbaar?

Groetjes

2. KaChris

KaChris Niet meer actief

Bij ons heeft Thijmen vanaf de vijfde dag last gekregen tot de 14e dag.
    Hij was erg huilerig, wilde slecht eten en ook slapen ging moeizamer...daarna was alles weer goed...
    Ben er maar zoveel mogelijk voor hem geweest, maar vond het best wel heftig....

Groetjes Karin

3. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Bij ons de 14 maanden prik afgelopen dinsdag en tot nu toe nog geen bijwerkingen.. We wachten af..

Liefs Faith

4. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ties werd na precies 10 dagen ziek, hoge koorts, over de 40 graden, en rode hond uitslag. Na 2 dagen was alles weg en was ie weer de oude

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn werd volgens mij ook na een dag of 10 ziek :(

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    dit was de eerste prik waar lars helemaal geen last van had, maar zijn vriendinnetje kreeg na 10 dagen koorts en na 12 dagen vlekjes. koorts was een dag en vlekjes zater er alleen, daar had ze geen last van

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier afgelopen dinsdag gehad, en nog niks bijzonders wel iets meer zeuren maar verder geen bijwerkingen tot nu toe. Ik hoop ook dat dat zo blijft [-o<

8. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    Hoi,

Mari kreeg na 9 dagen koorts, rond de 39.5 graden, rode vlekjes, huilerig en hangerig. Hij had ook last van diaree, maar dat zal wel van zijn tandjes geweest zijn. Hij kreeg afgelopen donderdag last van de koorts, die is nu gelukkig weg ( kan misschien vanavond weer opspelen, wat ik natuurlijk niet hoop ) maar hij heeft nog wel wat rode vlekjes op zijn buikje. Hij is van de andere spuiten nooit ziek geweest, vond het deze keer daarom ook vrij heftig!

Succes en sterkte ermee!

Liefs xxx, Debby

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Thyron heeft 12 dagen geleden de prikjes gehad en ik heb nog niks gemerkt van koorts of hangerigheid.
    Hij heeft wel rode pukkeltjes maar weet niet of dat door de prikjes komt.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hmmm spannend, ben benieuwd of Yara er nog last van krijgt dan..ze heeft ze afgelopen maandag gehad, tot nu toe nog geen reactie..

11. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Noa werd 7 dagen na de prik erg ziek. Ze had over de 41 graden koorts en kreeg ook nog eens een koortsstuip, huilerig, hangerig, niet willen eten en drinken.Ik heb daar ongeveer een week geleden een topic over geopend.

Ze is drie dagen goed ziek geweest, daarna was ze weer zichzelf en zat ze op de carrousel een dag nadat ze beter was.... :)

Meestal gaat het gewoon zonder bijwerkingen voorbij.

Deel Deze Pagina