Ik heb een enorme baalmoment. Ik spuit gonal f 125 en heb op cd 14 bij de echo 2 grote follikels van ongeveer 15mm en 1 van 17mm en meerdere kleine van 12 mm. Ik heb een coitusverbod gekregen en moet stoppen met spuiten. Zit pas op cd 14 en wil eigenlijk gewoon door met echos zonder doorspuiten van gonal want misschien groeien die van 12 niet mee. Ik ben al 3 jaar bezig waarvan 2 jaar mm. Een ronde niet benutten doet mij veel verdriet. Ik zou graag wat ervaringen en adviezen willen horen. Alvast bedankt!
Heyhey Ik heb zelf in juni mijn eerste IUI gehad met 3 grote en aantal kleine. Ook na 3 jaar zelf proberen. Bij mij werd niet eens gezegd dat het niet door kon gaan, ze hebben mij na een aantal dagen ‘gewoon’ geïnsemineerd. Omdat het de eerste behandeling was, had ik ook geen idee wat het risico was. Had ik de keuze gehad, dan waren we ook wel doorgegaan, want heb ook al genoeg verhalen gehoord dat je met 2 of 3 follikels ook niet gegarandeerd zwanger bent. Ik ben uit deze behandeling zwanger geworden van een tweeling en inmiddels ruim 29 weken zwanger. Wij zijn er dolgelukkig mee. Al weet ik inmiddels wel dat het er natuurlijk ook meer dan twee hadden kunnen zijn