praten via whats app over kind isseus? intresse

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamajojo79, 26 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Hoi, ik merk dat ik best onzeker ben in mijn handelen. Ik zou het zo fijn vinden als ik er even doorheen zit, ik via de whats app een spraak kan doen en eerlijke feedback kan krijgen van een andere moeder, of moeders, en dat andersom ook terug kan geven. en de ene moeder kan wekelijks online zijn, de andere dagelijks en weer een ander maandelijks, maar er is er dan altijd wel een die op een bepaald moment even naar je kan luisteren.

want zijn verschillende onderwerpen en momenten dat je even wil spuwen of delen.

hoop dat er meer animo naar is.

Liefs

2. sundance11

sundance11 Actief lid

24 jul 2011
    328
    0
    16
    Vind het wel een leuk idee, loop zelf ook vaak rond met 101 vragen😅.

Groetjes!

3. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Leuk idee!!
    Hier ook wel dingen waar ik tegenaan loop ooit en het lijkt me erg leuk om anderen te helpen met raad en advies!

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik vind dat zeker een leuk idee!

5. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Wat een leuk idee!
    Zelf ook regelmatig veel vragen of het idee dat ik het toch niet helemaal goed doe..

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    #6 mamajojo79, 28 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2017
    Hey wat leuk! Zal ik de groep maken, pal ik zo even me telefoon. Moeten jullie me maar even toevoegen.

Gewoon ieder op zijn eigen tijd hoor, ben je er dagen niet en reageer je niet prima. We hebben allemaal ons gezin, en hier ben ik soms ook uur aan appe en dan ineens is het klaar. als we daar begrip voor hebben dan is dat fijn, maar dan kan net even dingetjes neer zetten bijvoorbeeld "ik heb nu kinderfeestje maar ze is vreselijk brutaal, zouden jullie een conseqentie doen, een ja of nee kan dan net even een steun zijn ( ik noem nu even iets heel raars haha:p:p:p)

( oja voor wie niet weet je kan een groeps app dempen, zodat je geen geluid hoort als je even geen zin heb en niet wil en kan meelezen)

7. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    #7 mamajojo79, 28 jan 2017
    Laatst bewerkt: 28 jan 2017
    Hoi ik heb jullie een PB gestuurd. Maar open 06 openbaar stond konden ook mensen zich aansluiten zonder reactie. Geen probleem maar om beetje controle te hebben en niet mijn 06 zo openbaar te hebben staan for ever :) ga ik de post sluiten even nu.

Jullie hebben allemaal PB, kan daarna altijd weer her-openen als we meer mensen willen.

Als goed is kan je dit nog wel even lezen voor hij helemaal weg is. Groetjes

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    PB gestuurd

9. DearDeer

DearDeer Bekend lid

10 nov 2016
    560
    3
    18
    NULL
    NULL
    Maar waarom via whatsapp, met tel nummer? Waarom niet hier elkaar met raad en daad voorzien?

10. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Oja dat kan normaal natuurlijk wel. Maar ik persoonlijk merkte dat ik vaker even snel op telefoon een apje kan sturen of inspreken dan op forum typen. Vandaar. Maar snap ook dat wegens prive redenen mensen het niet zouden willen hoor. Daarom laat ik hen mij toevoegen dan kunnen ze zelf beslissen :)

Daarom moet groepje ook niet te groot worden. Maar krijg het bericht er niet meer uit :)

11. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Even beheer vragen. Zou niet zomaar je tel.nr. op een openbaar forum zetten. Waarom weet ik ook niet.:)

12. maliro

maliro Niet meer actief

Leuk idee!

13. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja wel stom van me ja. haha

14. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    mods wil graag de groep sluiten als kan, we zitten met groepje van best veel, om leuk en overzichtelijk te houden. BVD

15. enerisab

enerisab Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    0
    Ik heb ook wel interesse... het forum is fijn maar soms ook lastig. moet er toch de laptop voor pakken
    wie kan ik berichtje sturen met mijn nummer?

16. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ik heb je PB gestuurd en je bent welkom hoor :)

Helaas moeten we wel stoppen met nog meer toevoegen hoor :) want we zitten met flinke groep anders word het onpersoonlijk, sorry.

Deel Deze Pagina