Ik vroeg me af hoe blang na de bevallling het duurde voordat jullie buiken weer een beetje normaal eruit zagen. Ik ben namelijk 5 maanden geleden bevallen en heb nog steeds een ontzettende buik. Ik snap ook wel dat ie niet meteen weer plat en strak zit, maar mijne is echt rond, zoals ie was toen ik ong 4 maanden zwanger was (tis me ook al meerdere malen gevraagd of ik zwanger ben.) Hoort dit niet allang weg te zijn en hiermee bedoel ik echt dat ie ontzettend rond is ook van boven zeg maar.... Alvast bedankt
Ik denk dat dat bij iedereen verschillend is. Mijn buik was na 3 weken weer plat, maar volgens mij is het echt niet gek als dat na 4 of 5 maanden nog niet zo is hoor! Je lijf heeft heel wat moeten ondergaan natuurlijk en de een heeft langer nodig om helemaal weer de oude te worden dan de ander. Komt wel goed hoor
Mijn buik is nooit helemaal plat geworden De eerste maanden had ik ook nog zo'n bolle buik, heb dit altijd geweten aan mijn darmen die nog niet goed gezakt waren..op een gegeven moment wordt het bolle wel minder hoor..volgens mij was dit bij mij na een maand of 7-8 (maar zou ook langer kunnen zijn)
Mijn buik was meteen na de bevalling weer plat,ik was wel maar 7 kilo bijgekomen. Ik heb alleen wat last van een beetje teveel vel aan mijn buik maar dat trekt nog wel weg van zodra ik weer mag sporten (hoop ik )
Bij mij was mijn buik na verloop van tijd gewoon weer helemaal plat, op wat extra vel na dan maar dat zit gelukkig onder mijn navel net als de straie die ik aan de eerste 3 heb overgehouden... Vooralsnog heb ik gelukkig nog geen extra of nieuwe strepen ondekt en ga ik er vanuit dat mijn buikje straks weer lekker plat en strak is, incl. six-pack, lol... Er staat overigens een gemiddelde van 9 maanden voor hoor, voordat je lichaam volledig ontzwangerd is en als je asap je buik weer strak en plat wil hebben, zul je dr toch wel iets voor moeten doen.. Met name buikspier oefeningen werken Errug goed... Succes! Groet Hilde
bij mij werd mn buik ook nooit meer plat ook ik bleef altijd zon ronding er in houden! gek eigenlijk he? Maar wel iedere dag 1,5 uur in de sportschool gestaan,,,, maar het werkte toch mooi niet :S
Ik heb er nog 2 kilo teveel aanzitten, ik ben best tevreden, ik wandel elke dag, je krijgt er toch iets moois voor terug.
bij mij begint ie gelukkig al aardig plat t wordne wel nog los vel maar nm spieren beginnen al aardig sterk te worden
Mijn buik wordt nu pas weer plat, maar niet voor niets... ik ben op dieet en ik train ELKE DAG 100 buikspieroefeningen. Ergerde mij er ook aan, en ik was tot de conclusie gekomen dat hij echt niet vanzelf wegging. Ik ben nu pas 2 weken bezig en hij gaat als een tierelier!
hier nooit meer plat geworden na drie bevallingen...ik leg me er maar bij neer want kan geen buikspieroefening meer zien
mijn buik is ook nooit geworden zoals ie was. had nooit een helemaal platte buik, maar wel strak zeg maar, nu is het nog minder plat en blubberig