Hallo, Ik heb straks gebeld en ik mag straks naar een proefles. Weet iemand hoe dat gaat met omkleden enzo? Ben het vergeten te vragen...... Alvast bedankt! Groetjes
Bij ons hebben ze heel veel aankleedkussens bij het zwembad zelf liggen. Heel handig. Veel plezier! Gr. Marieke
bij ons hebben ze ook aankleedkussens liggen. Ik zorg altijd dat ik mijn bikini onder mn kleren aanheb zodat ik alleen mijn kleren uit hoef te doen en ga dan in de familiekleedkamer, daarna ga ik naar binnen met de maxicosi en kleed daar de kleine om. Na het zwemmen weer eerst de kleine omkleden en dan jij zelf
Hoi, Ja daar zit ik dus mee. Ik doe zo mijn zwempak onder mijn kleren aan, de baby in het zwembad omkleden, maar aan het einde dan? kan moeilijk mijn kleren aan doen over het natte zwempak. En er zijn zoveel moeders met baby's dat die allemaal zo'n familie kleedkamer binnen gaan.
Je kunt je toch gewoon omkleden in de familie-kleedkamer? Ik kleed me om in de grote kleedkamer, dan met dochtertje naar het bad. Wij hebben bij het bad allemaal aankleedtafels dus kleed ik haar daar om.. na afloop daar weer aankleden en ik weer in de grote kleedkamer.. Als je het precies wilt weten zou ik even bellen met het zwembad, het zal waarschijnlijk per bad heel verschillend zijn! Veel plezeier!
Als je na het zwemmen niet bloot wilt in de familiekleedkamer, kun je ook je zoontje in de maxi cosi zetten, en dan met hem in een gewoon kleedhokje gaan. Dan kan hij op de grond staan terwijl jij je aankleedt. Ik heb het ook zo gedaan toen ik in center parcs was.
Misschien is het handig als je zelf een badjas meeneemt? Dan kun je die aantrekken als je je kindje afdroogt en aankleedt. Ben je zelf ook al wat droger tegen de tijd dat je jezelf kunt aankleden.
Hier ook van de week geweest en zo gaaf. Hoe vond jij het? Was er een beetje goede gelegenheid om de kleine om te kleden? Hier ook grote familiekleedkamers met allemaal aankleedkussens. Ik had ook al mijn bikini thuis aan gedaan en zelfs de kleine had al zijn zwemluier aan. Alleen nog zwembroek aan en klaar. Voor na het zwemmen legde ik een badcape klaar. Ging prima al blijft het een gedoe.
esmee vindt babyzwemmen helemaal geweldig ! ze heeft ook meestal het hoogste woord van de 12 baby''s . mama vindt het zelf ook geweldig , gezellig groep , we doen het al sinds dat esmee bijna 7 maand was ... liedjes zingen , op de mat , speeltjes in het water , angst oefeningen ... dus mama's die nog niet aan babyzwemmen doen , doe het !!
Ik ging met Luca toen hij 5 maanden was Maar in mijn groep zit ook een moeder met een zoontje van 3 maanden. Kan allemaal. En ze vinden het allemaal even leuk!
We gingen zwemmen toen onze dochter 6 weken was.. en we zwemmen nu 1 1/2 jaar later nog steeds elke week! Erg leuk.. Maar ik ben toch wel benieuwd wat het probleem is van een familie kleedruimte.. Zijn jullie allemaal zo preuts?
Hallo, Nou, wat een fiasco...... Mijn zoontje past dus niet meer in de maxi-cosi. Toen wij een tijdje geleden op vakantie waren bij center parcs, hadden ze van die hokjes met een aankleedkussen erin (iedereen apart een hokje), dan kon ik mijn zoon daarop leggen, en dan zelf omkleden. Ik dacht dat het daar ook was.... Kom ik daar, ga ik op zoek naar de familie kleedkamer. Een grote kleedkamer, vind ik niet erg, ben niet preuts, maar ZONDER aankleedkussens!. Die staan dus bij het zwembad. En ik had mijn zoon op de arm. GEEN doen dus. Dus na afloop, heb ik een kussen mee de kleedkamer in genomen en het kussen op een bankje gelegd. Mijn zoon daarop gelegd en ervoor gaan staan en mezelf afgedroogd en omgekleed. Dit was dus een keer en NOOIT meer weer. Dan ga ik met mijn zoon wel iedere week een keer naar vrij zwemmen. Mijn zoontje vond het overigens hartstikke leuk!
Wat jammer dat het zo'n gedoe was met omkleden keteltje.. Maar waar ik nieuwsgierig naar ben: waarom levert vrijzwemmen niet hetzelfde probleem op?
En als je nou zelf een aankleedkussen meeneemt? Bij ikea heb je van die opblaasbare.. want inderdaad, bij vrijzwemmen heb je hetzelfde probleem! Zou zonde zijn als je niet kan gaan.. helemaal omdat je zegt dat je kindje het wel heel leuk vond!
en hoe doen de andere ouders dat dan daar? Hier liggen ook veel kindjes als ze aangekleed zijn in het zwembad (op de kussens daar), even te wachten in de buggy/wandelwagen, tot mama is aangekleed. Eventueel met een soepstengel ofzo om ze bezig te houden...
Bij ons mag ook de wandelwagen of de buggy mee in de familie-kleedkamer. De kleine kleed ik om op de aankleedkussens bij het zwembad. Dan ga ik naar de familiekleedkamer en dan zet ik hem in de buddy en kan ik mezelf aankleden (voorheen in de MC) Gr. Marieke
Wij gaan s avonds baby zwemmen.Mijn man gaat dan ook mee en we gaan om de buurt mee in het water.Na het zwemmen kan de ene zich omkleden en de andere doet hem dan afdrogen en pyama aan.Als we thuis komen nog lekker een bekertje melk en dan naar bed.Hij slaapt dan als een roos.
Bij ons mag je gewoon de kinderwagen buggy meenemen het zwembad in, en dus heel handig wanneer je je gaan omkleden de kleine even in de buggy handoek eronder badponcho aan. En dan kleed ik me om en na de tijd de kleine, of andersom. Hier vind mijn kleine meid het ook geweldig wij zijn begonnen toen ze 6maand was.