Kindjes hebben heel vaak vlekjes al ze koorts hebben of gehad hebben. Je hoeft je geen zorgen te maken zolang: je kindje helder is, goed plast, en goed drinkt.
Mischien heb je hier nog iets aan ? http://nhg.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE ... 2275091709 Ik hoop dat het snel beter gaat met je kleintje !
Stijn had dat vorige week en hij drinkt sinds vandaag pas weer goed en hij kreeg de vlekjes afgelopen zondag dus het kan nog ff duren voordat je kleintje weer knap drinkt..
melody heeft ook koorts, 39,5 HA gebeld maar die zegt dat we het even aan moeten zien... dat het niet direct ernstig hoeft te zijn, ze drinkt gelukkig wel goed maar ik had dus gelezen over hersenvliesontsteking en de HA zei dat ze dan allemaal rode stipjes op haar arm zou krijgen... hoop niet dat dit bij jullie aan de hand is? sorry ik lees net ff verder dat ze de 6de ziekte blijkt te hebben.... beterschap!
melody heeft nu dus ook de 6de ziekte.... na 3 dagen koorst allemaal vlekjes op gezicht en opgezette klieren op haar achterhoofd...
Ook al de zesde ziekte. Zielig hoor voor die kleintjes. De vlekjes waren bij estelle zo'n 4 dagen zichtbaar. Nu is er al niks meer van te zien. Ze wilt alleen nog steeds niet goed eten en drinken.
Ik heb de laatste week al heel erg veel mensen over de 6de ziekte gehoord, het lijkt wel of iedereen het ineens heeft.. Ik hoop dat alle kleintjes hier er snel weer vanaf zijn.. Groetjes