Hee dames. De titel zegt het eigenlijk al. Sinds gister begon ik ineens heel licht en weinig bloed te verliezen maar vandaag is het toch iets meer geworden maar zonder stolsels? En erg licht met afvegen, in verbandje is het wel donker Ik twijfel of het niet een innesteling is of dat ik gewoon 5 dagen te vroeg ongesteld ben geworden. Mijn temperatuur blijft hoog op 37.1 graden, ik ben er maar vanuit gegaan dat ik ongesteld ben geworden maar het voelt heel anders dan normaal,, zonder krampen en soms wel een beetje krampen die ik ook had toen ik zwanger was. Ik had 1 dag na mijn eisprong ook wat bloedverlies maar dit hielt maar 1 dag aan. Kan iemand mij helpen?
Heb helaas alleen de cb digital nog.. die doe ik dan liever op de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden, dus over 4/5 dagen.
Er is toch geen sprake van "5 dagen te vroeg", wellicht gewoon eens een kortere cyclus? Ik zie dat je wel meer van zulke korte cyclussen gehad hebt? Een innestelingsbloeding is zeer zeldzaam en duurt in de meeste gevallen ook niet meerdere dagen. Menstruatie met weinig tot geen stolsels kan trouwens ook gewoon voorkomen Even een testje doen, dan weet je het zeker!
Ik doe aan temperaturen dus het is raar dat hij nog zo hoog is terwijl mijn basale lichaams temperatuur tussen de 36.50 en de 36.60 zit.
Ik heb geen verstand wat betreft het temperaturen dus daar kan ik je geen antwoord op geven. Ik weet wel dat als het inderdaad een innestelingsbloeding is dat je over twee dagen wel een testje kunt doen. Het HCG zal dan wel voldoende zijn om een test (licht) positief te laten zijn.
Temperatuur hoeft niet voor je menstruatie te zakken kan ook tijdens is mij al meerdere malen gebeur!
Heb er geen ervaring mee, hoop voor jou dat het positief is! Ik wilde toevallig een soortgelijk topic plaatsen haha, maar lees gewoon nu die van jou wel even mee 😊
Ik zou even kijken wat je temperatuur morgenvroeg doet, deze hoeft namelijk niet persé voor een menstruatie te dalen, maar kan dat ook doen als de menstruatie al dan net begonnen is. Ik hoop in ieder geval op het positieve voor je!
Als ik kijk naar je vorige tempkaart dan zie ik dat je op 11 dpo ongi bent geworden. Vandaag zit je weer op 11 dpo dus ik denk dat je helaas ongi bent. En dat is dan niet 5 dagen te vroeg maar netjes op tijd aangezien jouw lf dus maar 10 dagen is
Thanks voor de berichten dames! Mijn temperatuur is vandaag gezakt naar 36.80 dus ben duidelijk toch ongesteld geworden. Is een LF van tussen de 8 en 10 dagen niet te kort dan? Ik wens jullie een hele fijne pasen 🐰
LF van 10 dagen is niks mis mee. Ik ben met een LF van 11 dagen gewoon zwanger geworden. En mijn temperatuur zakte altijd pas opende derde dag van de ongi. Ik zie dat je nu 4 rondes na je ma zit. Het kan zijn dat je cyclus onregelmatig als een gevolg daarvan.