wie weet wat dit kan zijn?

Discussion in 'Zwangerschap' started by buikje123, Oct 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    Ik ben eindelijk een beetje van mijn erge misselijkheid af tot nu toe.. dus ik dacht ik ga vanavond lekker eventjes paardrijden in de les. nou.. het ging helemaal mis, ik werd spierwit van de buikpijn, echt hele erge buikpijn. ze hebben me meteen van t paard afgehaald en in de kantine gezet met een kop thee, het ging toen wel iets beter. wat kan dit zijn? toch to much voor me? of heb ik iets heel verkeerds gedaan? ik deed t echt heel rustig aan:(
    ik maak me best wel zorgen wat dit nu was, het was echt wel bij mn baarmoederstreek.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dat gaat dus duidelijk niet eer. Waarschijnlijk was het rijden in combinatie met het groeien van je baarmoeder nu teveel ..
    Rutig aan en als de buikpijn blijft even vk bellen.

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Oei, dat is even schrikken!
    Misschien je banden? Heb soms ook een enorme steek, zo erg dat ik er helemaal dubbel van lig. Is dan in een paar tellen ook weer over. Anders morgenochtend even de verloskundige bellen ter geruststelling?

4. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    het is nu zo goed als over na een warme douche.. ik hoop maar niet dat ik iets kapot heb gemaakt ofzo:(!

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Dat zal wel meevallen, meis, je kindje zit goed opgeborgen en de boel kan echt wel een stootje hebben! Maak je maar niet teveel zorgen, als je teveel gedaan hebt, heb jij er over het algemeen stukken meer last van dan je kindje! (vertelde mijn verloskundige mij de vorige keer ;))

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ik hoop het zo, was echt ff bang.. en nu ook nog wel, hoewel het nu wel over is.. ik heb ook geen bloed in mn broek ofzo.. pff ik ga voorlopig niet meer paardrijden:(

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ik moet zo naar de vk voor een echo en mijn plas inleveren.
    ik heb nog steeds buikpijn dus ze nemen het wel gewoon serieus en ik mocht langskomen vanavond. ze dachten misschien ook aan een blaasonsteking.
    ik hoop dat er niks ergs is en dat ik mn kindje weer goed kan zien spartelen.

8. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Oei, dat is wel even schrikken!
    Ik hoop dat alles goed is, en je je kindje lekker ziet spartelen!

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    Ja ik vind het wel spannend.. en ik maak me best druk.

bedankt!

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    alles dikke prima, we hebben t hartje zelf gehoord, klopte heel mooi en duidelijk en we hoorde ook bewegingen tussendoor haha.geweldig.
    mijn baarmoeder was ookal flink aant groeien zei ze! misschien heb ik daarom al wel een buikje:)

Share This Page