mijne is in rust nog hoger.. Wss door zwangerschap, voorheen is er nooit naar gekeken in ieder geval. Hartfilmpjes enzo gehad, maar geen rare dingen aan het licht gekomen. als je je zorgen maakt gewoon bellen als je eigen ha terug is meis
Haha dan klopt je hart bijna 3x sneller dan dat van mij. Bij mij klopt het nog geen 40x per minuut haha
Maak je geen zorgen hoor, de kans dat er iets 'mis' is, is zo klein. Als je rookt en slechte conditie hebt is je hartslag in rust ook bovengemiddeld hoog.
Je máákt je in ieder geval wel te druk ...dit soort dingen (bloeddrukmeters/polsmeters) zorgde voorheen voor paniekaanvallen en nu weet ik inmiddels wel dat het goed is maar mijd die dingen wel, privé dan...een arts mag natuurlijk wel m'n bloeddruk/pols meten
Heb niet alle reacties gelezen, dus wie weet dubbel, maar kan goed door je verkoudheid komen, misschien heb je wat verhoging? Bij elke graad dat je lichaamstemperatuur stijgt, krijg je gemiddeld 10 hartslagen er per minuut extra bij.
Is ook zo MMarianne. Al had ik er wel veel baat bij in de zwangerschap van je jongste. Voorheen met 27wk ernstige PE gehad en met dat ding kon ik het een beetje in de gaten zouden als ik klachten had. Zorgde ook voor extra geruststelling. Maar nu ligt het anders. Trek me het veel te snel aan. Onwijs dom. Ga nu ook mijn hartslag effe omhoog helpen. Na een week griep is mijn badkamer een regelrechte bende.