Hoi meiden Ik ben afwachtend van ons 3e IUI en hierna als dit mislukt ga ik een hsg krijgen ... Nu heb ik van mijn gynecloog de vraag gekregen voor een onderzoek om mee te doen Ze willen dus weten met wel contrast vloeistof je het meeste zwanger raakt naar een hsg ?? Het doel van dit onderzoek, is het vinden van een antwoord op de vraag welk contrastmiddel bij een baarmoederfoto (hysterosalpingogram), tot de meeste zwangerschappen leidt. Wie van jullie heeft een hsg gehad ? EN was dit met contrast vloeistof met water of olie ?? Heeft het bij jou tot een zwangerschap geleid ?en dit samen met een IUI ??? Hoop heel graag antwoorden hier te lezen ,want ik ben er nog niet over uit met wat te doen ... Liefs hellen
Hoi, ik heb een hsg met contrast vloeistof gehad. en hop daarna was ik meten zwanger. Helaas een mk geworden. Maar wel resultaat in dat geval
He vervelend om te zien dat je een mk heb gehad ... Maar wat ik graag wil weten ,was dit met contrastvloeistof op basis van water of olie ?? Bedankt voor je antwoord !
Hier een hsg gehad met contrast vloeistof op oliebasis en gelijk die ronde zwanger geraakt. Dit is helaas wel een mk geworden, maar daarna bij de 2e iui zwanger! Nu alweer 25 wkn! Hopelijk is de hsg niet nodig en ben je gewoon zwanger van iui 3! Succes meis! Liefs
Hier na de derde IUI-behandeling het HSG-onderzoek gehad. Dat was met contrastvloeistof op oliebasis. Helaas niet zwanger geworden. Maar bij ons speelde PCOS, een verminderde zaadkwaliteit en een bevruchtingsprobleem (bleek later na de eerste IVF). Succes met je onderzoek alvast, ik hoop dat het niet meer nodig gaat zijn!
As maandag heb ik een HSG. Zal eens vragen of ze t op olie of waterbasis doen Hopelijk is t daarna gauw een keer raak..
Hai Ik heb vorig jaar een HSG op basis van olie gehad. Helaas niet zwanger geraakt maar ik heb dan ook endometriose. Nu zit ik in de 3e IUI behandeling Maar je doet mee aan een onderzoek dus dan is er ook sprake van een blanco groep. Meestal moet je dus loten en kan het zijn dat je HSG op basis van water krijgt. Volgens de gyn gaf alleen de HSG op basis van olie een grotere kans op een zwangerschap volgens wetenschappelijke onderzoeken Een HSG is geen pretje overigens......succes
Basis van olie. Niet zwanger geraakt met IUI, maar zaad van manlief bleek ook te slecht te zijn voor IUI
In het Spaarne ziekenhuis heb ik een hsg gehad met schuim, dat is nieuw en doet minder pijn. ik weet niet of het water of olie was, maar ik was niet zwanger. Later onder narcose met olie, ook niet zwanger. Wat heb je gekozen?