Ik ben bijna 5 weken geleden met verlof gegaan (19-2, bij 34 wkn). Het fiscaal jaar bij mijn bedrijf is van 1-4 tot 31-3. Dat wil zeggen dat eind maart de eindejaarsbeoordelingen plaatsvinden. Dus ik heb al heel lang aangegeven, zorg dat mijn beoordeling op tijd wordt ingepland. Nou, 19-2 nog geen beoordeling gehad dus heb ik aangegeven in het begin van mijn verlof best een keer terug te willen komen hiervoor. Niets gehoord, tot vandaag, ben 38 wkn en 3 dagen. Of ik a.s vrijdag naar kantoor kan komen. Echter, heb vrijdag wat afspraken staan dus heb dat laten weten. Dus ik stel morgen (donderdag) voor. Maar dan zit hij helemaal vol met afspraken.... Dus hij stelt volgende week woensdag voor (ben ik 39 wkn en 3 dgn) maar ik word a.s dinsdag ingeleid..... Heb eigenlijk geen vraag voor jullie maar wilde het toch even opschrijven. Vind het zo frustrerend.... Heb van alles aangedragen en wilde al in mijn verlof terugkomen, en dan wacht hij tot 38,5 week.... Grrr! Is het raar dat ik dit irritant en belachelijk vind?
Bij ons vindt er geen beoordeling plaats als dit in je verlof valt. Als ze niet positief zijn, moet dat sowieso eerder aangegeven worden zodat je kans krijgt om te verbeteren. Als ze daar niet doen krijg je altijd je periodiek. Misschien dat het bij jullie anders is vanwege een bonusstructuur of zoiets. Maar ik vind wel dat ze nu te laat zijn en niet van je kunnen vragen om deze of volgende week nog te komen. Ze wisten toch al een tijdje wanneer je verlof zou beginnen.
Ik zou laten weten dat je graag bij je terugkomst een beoordelingsgesprek wil inplannen. Ik zou nu geen afspraken meer maken. Je hebt aangegeven dat je aan het begin van je verlof best wil terug, dat begin is nu voorbij. Je hebt zelfs aangegeven dat je donderdag wil. Dus genoeg laten zien dat je best wil, maar als het niet kan dan kan het niet. Niet druk om maken, gewoon na je verlof dat beoordelingsgesprek plannen.
Ik zou het ook na je verlof plannen. Je hebt meerdere pogingen gedaan het voor je bevalling plaats te laten vinden, dat heeft hij niet opgepakt, dus nu even niet jouw probleem. Jij kan nu niet. Succes met je bevalling en geniet er van!
idd wat de andere zeggen... lekker na je verlof plannen... hij heeft zn tijd gehad, en jij bent niet verplicht in je verlof ervoor terug te komen.... eigen schuld dikke bult!
Lekker na je verlof plannen. Echt verlof is verlof; je hoort nu met hele andere dingen bezig te zijn.
Officieel mogen ze je in je verlof niet eens terugvragen..... Je hebt je goede wil getoond, nu is je werkgever gewoon te laat. Jammer, maar helaas. Dan maar na je verlof! Lekker genieten van de laatste dagen je baby ik je buik en wens je een goede bevalling!
Ik denk ook dat ze je echt niet mogen vragen om terug te komen in je verlof hoor! Ik zou het echt niet doen!!! Het is ook niet alsof je totaal onverwacht afwezig bent he!?
Jij hebt aangegeven dat je aan het bein van je verlof beschikbaar bent en zelf nu nog een datum voorgesteld. Dat hij met twee data komt waarop jij niet kunt, is dus echt pech voor hem. Lekker na je verlof inplannen.