Hoi momma's! Wie droomt er ook zo maf? Mijn dromen zijn zo heftig, er is altijd iets met de baby aan de hand en dat is dan altijd mijn schuld. Een droom: ik vergat steeds de baby eten te geven waardoor hij / zij met 3 weken oud al noodgedwongen had geleerd hoe je boterhammen moest smeren, puur om te overleven! Andere droom: ik lig met 18 weken in het zh en moet bevallen, dit komt omdat ik vanalles fout heb gedaan waardoor ik nu al het kind ga kwijtraken. De dromen zijn zo realistisch en angstwekkend dat ik de rest van de dag een beetje van slag erdoor ben... Hebben jullie dat ook?!
Heel herkenbaar! Ik schrik meestal wakker op het moment dat er iets met de baby gebeurt, bijvoorbeeld dat hij/zij van de trap valt, of verdrinkt.. Ik heb ook vaak dat mn nichtje van 1.5 ineens in de droom voor komt ens dat haar dan ook iets overkomt Ik heb geen flauw idee hoe het kan, maar volgens mn vk is het normaal. zij had er ook niet echt een goede verklaring voor. Maar het blijft vreemd!
Hier net zo alleen gaat bij mij iedereen de pijp uit. Ook mensen die ik al jaren niet gezien heb! Het is ook zo echt dat de droom lekker de hele dag door je hoofd blijft spoken. Tja denk dat het komt omdat het allemaal heel spannend is. Savonds nog even een boek lezen helpt bij mij, een luisterboek is ook fijn!
O ja hier ook, ik onthoud normaal nooit mijn dromen maar nu, wordt ook wel wakker ervan hoor. Inderdaad mensen die dood gaan maar vooral hele maffe dromen. Dat ik ga bevallen en dan komen er allemaal konijntjes uit in plaats van een kindje... Grappig en soms naar
hier ook hele nare dromen gehad deze zwangerschap vooral dromen over angsten die ik heb bv mijn moeder die niet bij bevalling kan zijn maar in een kist naast me bed ligt (overleden dus) en blijf maar roepen maar ze komt maar niet ( ze is ernstig ziek dus dat is mijn angst dat ze overlijd) Dat ik een keizersnede krijg( ook een angst) Kindje wat overlijd dat ik mijn 2 kinderen van 9 en 22 maanden kwijt ben en ze nergens kan vinden.. De raarste dingen zelfs dat onze kat een honden kop heeft echt zwaar maf ! nog een paar weken gekke dromen en dan ben ik er vanaf hahaha