Nu al tegen ribben?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Kan het dat ze nu al tegen mijn ribben aan komt (lees schopt)? Voel daar namelijk de hele tijd druk en als ik in elkaar 'gedeukt' zit, dan voelt het alsof er iets klem zit.. 8) Voel het ook de hele tijd tintelen daar..
     
  2. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Als ik puur naar de duur van je zwangerschap kan dan zou het niet kunnen, ben gisteren nog naar de vk geweest en volgens hun moet hij nu net een paar cm boven navel uit komen.
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    Ik heb zelf dat gevoel ook dat er iemand zich tegen mijn rib aannesteld.
    Voelt ook alsof er iets in de weg zit....
    Nu zit ik al wel bijna tegen 29 weken aan.
    Maar neem het toch al wel 1,5 week waar ongeveer.
    Mijn baarmoeder staat al redelijk op hoogste punt volgens verloskundige.
    had nog weinig ruimte over.
    LIEK
     
  4. Minie79

    Minie79 Lid

    8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Volgens mij ligt het er een beetje aan hoe je draagt. Ik ben pas 23 weken en mijn baarmoeder zit al een behoorlijk stuk boven mijn navel. Toch was dat wel in orde volgens de vk. Dus dan zou het bij 26 weken ook best bij je ribben kunnen zitten, lijkt mij.
     
  5. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hey bo'tje,

    ja kan wel hr meissie. Ik had d'r ook al snel tegen mijn ribben aan zitten. Dan ligt je baarmoedergroei beetje voor en/of je bent, net als ik, niet zo groot haha.
     
  6. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    zal idd ook te maken hebben met je bouw. . Als het goed is meet je vk och elke keer je baarmoeder op? daar zou je het moeten kunnen zien.
     
  7. Jessy25

    Jessy25 Actief lid

    1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    bij mij zit ie er al tegenaan hoor als ik gebukt op de bank zit... ik ben dan ook niet echt dik dus zit allemaal wat meer vanbinnen denk ik hihi! maar ik voel m echt al schoppen net onder mn rib... en bij mn navel... en in mn zij... en bij mn schaambeen.... overal dus hahaha... hij houdt van zwemmen denk ik hihi
     
  8. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ze zit echt al tegen m'n ribben... Ik voel haar er gewoon tegen aan schoppen. Betekend dit dat ik een kleine buik heb of ligt ze dan hoog? (en dat terwijl mensen mijn buik zo laag vinden zitten.. :S)

    Confused! :S
     
  9. Mahicary

    Mahicary Actief lid

    23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    het kan wel hoor want ik heb het ook al sinds zo'n 25-26 weken dat mijn meisje tegen mijn ribben aankomt, de gyn moest zelfs heel bovenaan zien om het geslacht te zien dus zit ze inderdaad zo hoog..
    en aan het klein zijn ligt het niet in mijn geval want ben 1m74
     
  10. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb het al een week of 3/4 dat hij continue tegen me ribben trapt en mijn vk zegt ook dat hij daar met ze voetjes ligt dus naar mijn idee kan het wel!
     
  11. Kellly

    Kellly Fanatiek lid

    5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik heb hem ook tegen mijn ribben aanliggen. (en phoe het is soms wel erg pijnlijk)
    Mijn buik is dan ook te groot (lees: ben nu 25 weken en de vlos. zei dat het meer op een buik leek van 37 weken)
     
  12. Mahicary

    Mahicary Actief lid

    23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    amaai ja een heel buikje, maar laat u ventje maar lekker groeien.. dat buikje heeft niets te maken, het is een supermooi buikje!
    het is inderdaad met momenten enorm pijnlijk.. mijn meisje ligt met haar poep tegen mijn ribben, ook enorm pijnlijk..
    xxx
     

Deel Deze Pagina