Mijn cylcus duurt vier weken. Nou 6 dagen voor me nod heb ik buikkrampen en af en toe wat steekjes rechts onder in me buik. Was eergistere heel misselijk. Sinds vannochtend ook wat bloedverlies. Het is niet heel veel maar ook niet weinig. Kan dit een innesteling zijn? En wie had er nog meer erge kramp en best veel bloedverlies en bleek toch zwanger te zijn? N mijn vorige forums was ik er nog niet aan toe om zwanger te zijn maar nu hebbe we beslote dat we er klaar voor zijn
Het kan een innesteling zijn met een innestelingsbloeding. Zelf had ik toen ik zwanger was 5 dagen voor nod ook menstruatie klachten.
Ik vind bet heel vreemd. Vanmochtend hele erge krampen en beetje bloedverlies,maar nu af en toe mog krampen, rugpijn en weinig tot geen bloedverlies. Ik hoop. Het maar anders is mijn menstruatie wel heel vroeg
Sinds een jaar begon het bloedverlies bij mij tussen 8 en 10 DPO en hield dan aan tot mijn menstruatie, terwijl ik alle zwangerschapskwaaltjes bleef houden. Deze maand ook behoorlijk wat bloedverlies vanaf 8 DPO en met stolsels dit keer waardoor ik ervan overtuigd was dat het over was, ik vond het zelfs meer een menstruatie dan tussentijds bloedverlies, maar toen ik een dag overtijd was heb ik getest (meer om een vriendin de mond te snoeren) en dat was dus hartstikke positief! De rugpijn en menstruatiekrampen heb ik ook continu gehad, maar had ik elke maand. Het kan dus nog alle kanten op.
Ik heb mijn innesteling als menstruatie aangezien. Acht dagen lang licht bloedverlies. Geen krampen of stolsels gehad. Dat was vreemd. 1,5 week na nod heb ik uit gevoel een testje gedaan.
Goedemorgen Lotje84. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben bezig met ons 4de wondertje en hoop ook zo dat ik uiteindelijk zwanger ben. Ik zit nu in mijn 3de week van mijn cyclus en verlies bloed sinds vrijdagnacht. Vandaag zou er een innesteling plaats moeten komen volgens dit schema van deze site. Maar dit lijkt ook op een ongesteldheid wat ik nu mee maak en last van mijn onderrug en buik. 26 januari was de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid. Geniet van je zwangerschap. Liefs Zonnetje.
Vorige maand nog geen geld voor een baby,en nu er helemaal klaar voor....Dat heb je snel opgelost. Ik denk dat je hele cyclus in de war is,na al het gerommel met de pil het afgelopen jaar. Als je aan de pil bent heb je geen cyclus,en vorige maand was je nog aan de pil toch?...Dus hoe weet je dat jou cyclus 4 weken is?
Pipo30 het gaat nu niet daar over het gaat nu over de vraag die ik stel. Dus ik vraag je vriendelijk reageer op mn vraag of reageer niet. Niet boos bedoeld maar ik heb mn redenen
Ten eerste,Hoe je cyclus voor de pil was doet er niet toe.Je hebt door de pil nu geen cyclus.Dus je weet niet of je cyclus nu 4 weken is. Ten tweede,voor antwoord op je vraag,zie mijn vorige bericht.
Okeej sorry daar las ik overheen. Als ik na mn "menstruatie" nog steeds alle symptomen heb ga ik een test doen in mn stopweek
Okeej ik verlies nu zoveel bloed dat ik normaal in 5 dagen verlies. Dus ik ga niet meer uit van een innesteling
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zit nu 3dagen voor mijn nod maar heb ineens licht bloedverlies gehad vanochtend. Het was maar een beetje bij het afvegen maar ik heb de rest van de dag niks meer gehad. iemand die dit herkend????
Pienvd90 weinig bloed bij afvege maken sommige vrouwen mee met een innesteling maar dit hoeft natuurlijk niet. Misschien een testje doen?? Hier ook nog een update van mij Het bloeden duurde maar n dag ongeveer in totaal laten we zegge 14 uur. Dus dat is niet echt veel. Buikpijn was ook neteen minder cnu vooral heel misselijk en rugpijn en steekjes in mn buik heb n test gekocht maar ik heb geen zin om straks weer depresief te zijn als hij dan bijvoorbeeld negatief is
Ik maak uit vorige reacties op dat je nog maar recent bent gestopt met de pil, dus hoogst waarschijnlijk moet je cyclus nog wat op gang komen en dat kan wel even duren. Daar kunnen ook tussentijdse bloedingen bij horen. Indien je zeker wil zijn van waar je zit in je cyclus is het misschien handig om ovulatietesten te gebruiken en te temperaturen, anders is het helaas afwachten!
Heei bedankt voor de info. Blijkbaar was het inderdaad toch een hele korte menstruatie dus dan nu afwachten hoelang mijn cyclus duurt.
Ik had 5 dpo een lichte bloeding van een paar druppeltjes oranje-rood bloed. op 2 dpo had ik een heel erg stekende pijn in mn rechterzij ter hoogte van mn eierstok. Ik heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben en geen klachten ik denk dat het per vrouw verschillend is.
Hallo Dames, Ik wil iedereen veel succes wensen voor een positieve test in handen. Ik ben 35j en heb 3 zonen en niet echt mee bezig voor een 4de kindje. Sinds geboorte van de jongste geen anticonceptiemiddel meer gebruikt.We letten op bij de toepassing voor het zingen de kerk uit ,nog nooit geen probs mee gehad. Nu deze maand 15 feb laatste regels en niet opgelet deze maand .Blijkbaar als ik mijn kalender volg op mijn gsm hebben we sex gehad tijdens mijn vruchtbare periode (die zou op 6 maart geweest zijn kan ook vroeger daar mijn cyclusperiodes schommelen) en ik ga er steeds vanuit dat ik lange cyclussen had bij de vorige kinderen staat het op 34 dagen. Heb niets speciaal gevoeld Oktober 2015 32 dagen November 2015 29 dagen december 2015 27 dagen januari 2016 28 dagen februari 2016 32 dagen We hebben op donderdag 3 maart en op zaterdag 5 maart onveilige sex gehad. Nu sinds maandagmiddag heb ik maaglast als ik iets van zwaardere maaltijd eet, gisterenavond opnieuw en nu doet ze ook niet normaal. Kan dit al iets van bevruchting of innestelings tekenen zijn . Is hier iemand dat kan pendelen?