Vanmorgen verloor ik na gemeenschap wat bloed, nou ja bloed? het was rozig en ik dus snel naar het toilet moest een plasje doen en bij het afvegen had ik 2 donkere rode sliertjes op het papiertje. Toen dacht ik nou het zal wel door zetten naar een ongi ofzo maar niks. Heb wel een druk onderin de buik en stuitje en zeer gevoelige (.)(.) SORRY voor het vieze praatje ! Ik heb dit nooit eerder gehad, ik verlies vaak wel bruinig afscheiding voordat ik ongi moet worden of ik word direct ongesteld. Iemand die het herkent?
tja, kan beide kanten op, het kan innesteling zijn, of een gesprongen vaatje, of je ongi die eraan komt. Hoop op het eerste maar even afwachten nog..
Hallo Yach, Zou heel goed kunnen passen bij een vroege zwangerschap! Maar zekerheid heb je natuurlijk nog niet... Ik hoop het voor je, zeker omdat je al zo lang met de pil bent gestopt. laat je iets weten? groetjes Nicoline
hallo allemaal vandaag 16 dagen overtijd.. ik had vanaf gister avond al ongi pijn vandaag in de middag deed het best wel pijn .. net 15 min. geleden wat roze slijm verloren leek net slijm als je het meest vruchtbaar bent alleen dan dat slijm in het roze heel licht... dus niet donker rood of helder rood en geen klontjes erin.. en niet veel alleen met afvegen ? en na 4 x afvegen was het weg..? maar heb dus wel een ongi gevoel in ijn onderbuik nu wel weer licht..? is dit een beginnende ongi? of nog de innestteling? of.....? een laat ei? xx
Marieke en nicoline bedankt voor jullie reacties meiden, het kan beide kanten op inderdaad. Ik laat het zeker weten
Madeliefje het kan bij jou dus ook beide zijn, ik weet precies hoe je je voelt. Het is heel verwarrend al die symptomen. Als jij al 16 dagen overtijd bent kun je wel een testje doen, dan zou die nu wel positief moeten aanslaan als je zwanger bent. Succes duim voor je
ik heb al wat testen gedaan hoor haha .. ja anders zou ik wel uniek zijn.. 3 negatief en 1 te vaag om te zeggen dat de test posi was die test was nummer 3... xxxx jij ook veel suc6
Nou hier bij mij nog steeds geen ongi te bekennen, wel ongi krampjes dat wel. En mijn (.)(.) staan op knappen nou duivels jullie mogen komen hoor want word gek van al die symptomen. Als ik ga opschrijven hoeveel het er zijn dan kan ik een boek beginnen. *diepe zucht, word denk ik op naar ronde 19
Yach, zolang je niet menstrueert is er toch nog kans dat je test positief gaat worden?! Kop op! ik duim voor je. x
Hoi nicoline dank je wel voor je reactie(s), fijn dat je met me mee leeft, doet me echt goed. Erg lief van je.. Ik hoop het stiekem ook, al hoop ik liever niet te veel om niet al te teleurgesteld te zijn als het niet zo is. Ik duim ook voor jou meissie, jij mag ook bijna testen! *duim,duim,duim* Liefssss
Dank je wel, lief van je! Ik duim ook voor jou meid, vanaf morgen mag je een testje wagen, hier zijn de duimen ook voor jou hard aan het draaien hoor! Liefs.
ja ik weet het.. zo onwerkelijk dat ik echt kan gaan testen.. ik laat het jullie meteen weten hoe of wat.. ik probeer nog te w8ten tot vrijdag.. maar ja. vrouwen he? haha xxxxxxxxxx
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, jammer maar niets aan te doen, op naar de volgende ronde liefs yach