dorst

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trotseblonde, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi meiden,
    ik ben nu in mijn zesde week van de zwangerschap,heb wel kwalen, maar het is te doen,het is voor een goed doel immers,
    maar ik heb ontzettend veel dorst,veel meer dan toen ik niet zwanger was, is dit normaal en herkennen meer vrouwen dit?
    liefs en greetz maris

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik herken het.
    Drink op mn werk een pak optimel leeg en dan nog 2 koppen koffie erbij en een paar glazen water.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Heel herkenbaar,drinken is niet aan te slepen hier.....

4. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook extra veel dorst.
    Het is heel normaal volgens mij.
    Je lichaam bevat meer vocht tijdens de zwangerschap en het vruchtwater moet ook steeds ververst worden.
    Veel naar de wc en ook veel aanvoer van 'vers' water nodig dan dus...

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik had dat in het begin van de zwangerschap ook :) had echt de hele tijd een flesje van aquarius 1/2 liter en die vulde ik zeker wel een paar keer per dag met limonade.
    Nu valt het weer mee (ik drink zowiezo wel behoorlijk veel) alleen moet ik nu weer heel vaak naar de wc ;)

6. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Ja hoor ook hier herkenbaar. Ik had al enorme dorst voordat ik wist dat ik zwanger was. Ik weet niet wanneer het gaat ophouden (of dat het op gaat houden) maar het is nog steeds zo. Als ik 's ochtends op sta drink ik twee glazen water en dan gooi ik snel een fles spa blauw van bijna een liter in mijn tas en die drink ik onderweg in de trein naar mijn werk helemaal leeg. Daarna drink ik de hele dag door. Daardoor moet ik ook weer veel naar de wc ;)

7. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    ok, bedankt voor jullie reacties,er gebeurt zoveel met je,het is wel fijn dat ik er met andere vrouwen over kan praten, en om advies kan vragen,dus niets om me zorgen over te maken, gelukkig:)
    liefs maris.

8. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ook hier heel herkenbaar.

Ik voel me de hele dag en nacht uitgedroogd :).

9. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hier nog 1 met dorst!!!! hihihihihi heel erg zins een paar dagen echt vreselijk! dus ja he we drinken lekker door hier!!!

Deel Deze Pagina