hoi meiden, ik ben nu in mijn zesde week van de zwangerschap,heb wel kwalen, maar het is te doen,het is voor een goed doel immers, maar ik heb ontzettend veel dorst,veel meer dan toen ik niet zwanger was, is dit normaal en herkennen meer vrouwen dit? liefs en greetz maris
Ik herken het. Drink op mn werk een pak optimel leeg en dan nog 2 koppen koffie erbij en een paar glazen water.
Ik heb ook extra veel dorst. Het is heel normaal volgens mij. Je lichaam bevat meer vocht tijdens de zwangerschap en het vruchtwater moet ook steeds ververst worden. Veel naar de wc en ook veel aanvoer van 'vers' water nodig dan dus...
Ik had dat in het begin van de zwangerschap ook had echt de hele tijd een flesje van aquarius 1/2 liter en die vulde ik zeker wel een paar keer per dag met limonade. Nu valt het weer mee (ik drink zowiezo wel behoorlijk veel) alleen moet ik nu weer heel vaak naar de wc
Ja hoor ook hier herkenbaar. Ik had al enorme dorst voordat ik wist dat ik zwanger was. Ik weet niet wanneer het gaat ophouden (of dat het op gaat houden) maar het is nog steeds zo. Als ik 's ochtends op sta drink ik twee glazen water en dan gooi ik snel een fles spa blauw van bijna een liter in mijn tas en die drink ik onderweg in de trein naar mijn werk helemaal leeg. Daarna drink ik de hele dag door. Daardoor moet ik ook weer veel naar de wc
ok, bedankt voor jullie reacties,er gebeurt zoveel met je,het is wel fijn dat ik er met andere vrouwen over kan praten, en om advies kan vragen,dus niets om me zorgen over te maken, gelukkig liefs maris.
hier nog 1 met dorst!!!! hihihihihi heel erg zins een paar dagen echt vreselijk! dus ja he we drinken lekker door hier!!!