Ik ook. Zal dan nog wel komen misschien verzoek gisteren avond in gediend vandaag topic heropend nu heeft ze miss nog even geen tijd om te reageren.?
Ik lees hier een paar x hele hoge rekeningen door internet in het buitenland, maar dit is tegenwoordig toch wettelijk beveiligd? Als ik de grens over ga krijg ik een sms met de kostten en een melding dat je maximaal 50 euro over je datalimiet heen kan. Volgens mij zijn telefoon providers dit verplicht?
Tsjah dat zijn filmpjes denk ik en je weet zelf denk ik ook wel wat voor filmpjes denk ik. Kan je heel duidelijk zien op specificatie van de rekening een hoog aantal kb is een filmpje. Wel vreemd dat hij je niet wilt toelaten op die specificatie.
Mijn man heeft het weleens gehad dat zijn limiet opeens bereikt was terwijl dat normaal nooit zo was. Wat bleek nou, had hij een of andere app geinstalleerd die op de achtergrond telkens nieuwe info downloadde. Gelukkit hadden wij die limiet wel ingesteld maar anders was het ook zo honderden euros geworden vanwege een stomme app. Optie "internet op de achtergrond" kan je dan ook uitschakelen en scheelt veel.
Mijn ex had voor jaren terug ook ineens een telefoonrekening van 1258 euro! Zal het nooit meer vergeten. En het abonnement stond nog op mijn naam ook Hij zei het niet te snappen bla bla. Heb gebeld met de provider èn een specificatie opgevraagd. Dat waren geen filmpjes maar heeeeele lange chat/sms sessies. Met betaal nummers. En nee die gingen niet over voetbal en vakanties voelde me wel zwaar voor schut toen dat meisje van de klantenservice dat zei Is ook niet echt leuk om achter te komen. Dat is al jaren geleden. Nu getrouwd met de leukste vent van de wereld. (met telefoonrekeningen rond de 20 euro) ts weet niet waarom dit topic heropend is maar hoop dat het inmiddels is opgelost? Foutje in de databundel en zo?
Ik wil hier niet meteen het negatieve van denken. Maar helaas heb ik hier wel vervelende ervaringen mee. Mijn ex, alweer bijna 10 jaar geleden had ook enorme rekeningen bij tmobile destijds. 500 euro, 300 euro. Nou deed hij wel vaker dingen die, achteraf, not done waren. Heb toen ook zijn ww achterhaald en ja hoor, mijn vermoeden werd bevestigd, erotisch chatten, sms diensten etc. Dus ik snap jou heel goed, ik zou het ook willen weten.
Tsjah hij gaat vast geen tekenfilms zitten kijken en dat ontkennen En 170 euro boven een abbo uit is niet van paar x per ongeluk op een plaatje klikken. Of het moet een heeeeeel mooi plaatje zijn
Hoeft echt geen film te zijn hoor. Als je buiten je bundel zit, dan is een paar keer Facebook wel voldoende om een hoge rekening te krijgen. Om nog maar niet te spreken over de achtergrond updates die zo'n telefoon doet.
Ik heb ontzettend veel van dit dossiers mogen behandelen tijdens mijn werk bij een rechtsbijstandverzekering en simpel gezegd waren er altijd 2 scenario's: 1. 18 plus films en telefoonnummers 2. Roaming in het buitenland. Echter waren de rekeningen bij scenario 2 vaak boven de duizend euro. Deze kosten lopen namelijk enorm snel op als je in het buitenland je instellingen verkeerd hebt staan. Wanneer het onder de 500 bleef was er 9/10 keer sprake van sms'en met "dames" óf het kijken van gezellige filmpjes
komt ie dan nieuwsgierige aagjes nee we zijn er nog steeds niet uit, november was weer een dikke vette rekening vandaar topic geopend. wat we gevonden hebben in november is dat hij op een zondagavond 3 (gb) heeft verbruikt, hij zei dat is wel 3 films downloaden en die ruimte heb ik niet eens op de telefoon en dat terwijl we thuis ons eigen wifi hebben. roaming moet aan misschien niet altijd maar hij moet kunnen internetten om zijn werk te kunnen doen. hij heeft een bundel, komt hij daar bijna aan dan krijgt hij een mailtje. we snappen er niks meer van en de provider kan niks voor ons betekenen.
Ik heb ook weleens een hoge rekening gehad, bij mij dan richting de 200/250 Ja daar schrik je dan van. Bij mij was de bundel gewoon te klein, belde er overheen, maar vooral het internet was een drama. Ik had een nieuwe telefoon, groter scherm, veel apps die zelf vanalles deden. Dan gaat het hard. Maar als hij dat abonnement al langer heeft, en niks bijzonders gedaan, en geen nieuwe telefoon, dan heeft hij of iets raars gedaan, of er is iets mis. 3gb is heel raar op 1 avond. Dan moet hij heel wat filmpjes gekeken hebben. Edit, MB! Dat is niet zo gek veel??... Dat is gewoon duur om te betalen.
hij download nooit filmpjes met de telefoon en heeft de ruimte ervoor ook niet. dan is het 3gb geweest ipv mb waar ik al een vraagteken achter had gezet, zal dat gelijk even wijzigen.