Mijn vorige cyclus was een behoorlijk lange (49 dagen) en FF had moeite met mijn ei te vinden. Eerst kwam een kruis op dag 8, toen dag 14, dag 18, om vervolgens een stippellijn te zetten op dag 31. Verder heb ik er niet meer naar gekeken en ben verder gegaan met een volgend kaartje. Net kijk ik terug naar mijn vorig kaartje en tot mijn verbazing staat er nu een rood kruis op dag 30. Is de stippellijn nu een kruis geworden omdat ik heb ingevuld dat ik op dag 49 ongesteld ben geworden? Ik zie ook regelmatig temperatuurkaartjes voorbijkomen waar een stippellijn blijft staan. Of kan ik er nu vanuit gaan dat op dag 30 echt mijn eisprong was? (voor zover je op een computer kunt vertrouwen..) Wie heeft dit ook meegemaakt?
Ik denk dat je menstruatie dag er inderdaad mee van doen heeft, vanaf toen was de puzzel rond. Ik denk ook dat het dag 30 was hoor, kijkend naar je verloop van temperatuur. Toen ging hij pas echt omhoog en bleef hoog. Logisch dat bij zo'n wisselende temperatuur de computer er moeite mee heeft, maar dat zouden mensen ook hebben.
Bedankt voor je antwoord. haha, mijn temperatuur was inderdaad niet echt stabiel . Gelukkig ziet mijn huidige cyclus er wat beter uit. Ik vond het alleen vreemd dat ie na 2 weken pas een duidelijk kruis zette terwijl er eerst alleen een stippellijn was.