hallo ladys. ik slik gewoon de pil en heb geen plannen om zwanger te worden op het moment, maar ik zit nu in me 2e week van me pilstrip en ik had al 3 dagen steken in me onderbuik alsof ik ongie moest worden, vandaag was de pijn extreem en heb ik bloed verloren niet veel maar beetje rozige afscheiding en daarna werd het donkerbuin van kleur.. ik vraag me af wat dit is want heb de hele dag al enorme buikpijn alsof ik menstrueer. Op dit moment heb ik alleen nog bruine afscheiding. weet iemand van jullie wat dit zou kunnen zijn? ik las op internet iets over innestelingsbloed en dacht misschien dat het dat zou kunnen zijn....
Volgens mij is innestelingsbloed altijd roziger, niet bruinig maar echt helder. Geen zorgen denk ik, de pil is meestal aardig betrouwbaar als je hem netjes neemt.
Mag ik vragen welke pil je slikt?/ Ik wil geen roet in het eten gooien hoor maar, @ Gentle wat jij zegt hoeft niet altijd waar te zijn, de pil, de mijne was niet zo betrouwbaar. Ik moest nog met de pil stoppen en ik was al 7 weken zwanger van m,n dochter en die is nu pas 17 geworden...
ik slik de lovette pil. en toen ik gister ging slapen had ik weer roze afscheiding dus geen bruin en elke keer las ik naar het toilet ben geweeest veeg ik roze afscheiding af net nog dus wat vreemd ik snap er niets van... paar maanden terug had ik elke keer 3 dagen voor mijn menstruatie last van beetje bloedverlies ik ben toen naar mijn huisarts gegaan en die zei oooh maak je niet druk waarschijnlijk komt dat doordat je een wat lichtepil hebt. Maar wat ik gister had heb ik niet eerder gehad in me 2e pilstrip en dan zveeeeel buikpijn, de vorige keren had ik dat namelijk niet.
De 2e week, volgens mij zit je dan rond de periode van je eisprong. Normaal wordt deze onderdrukt door de pil, maar buikpijn en beetje bloedverlies kan erop wijze dat je toch een eisprong hebt gehad. Ik zou tot de komende 2 weken even voor de zekerheid condooms gebruiken. Een innesteling is vaak pas 5 a 7 dagen na je eisprong, dus dat zou nu te vroeg zijn.
Verschilt inderdaad per pil. Ik slik de mycroginon, maar als je hem dan in je 2e week vergeet kun je hem nog gewoon nemen en ben je gewoon nog beschermt. Hangt er inderdaad vanaf. Als je het zeker wilt weten, gewoon even testen!
ik heb getest vandaag en het was negatief. ik heb toch maar een afspraak gemaakt bij me huisarts en ik kom daar net vandaan, hmmm dat onderzoekje was geen pretje met eendenbek, ze heeft een uitstrijkje gemaakt(3 zelfs) de huisarts denkt zelf dat het ligt aan het feit dat de lovette pil een lichte pil is, ze heeft me geadviseerd om nu een stopweek in te lassen om na me stopweek de mycrogynon 30 te slikken. ik hoop dat er uit het onderzoek van de uitstrijkjes niets ernstigs is, ben wel een beetje bang dat het wat ergs is
dank je wel, ik krijg over 2 weken de uitslag maar omdat er bij het uitstrijke veel bloed zat kan het misschien zo zijn dat de cellen niet goed af te lezen zijn en ik opniuew dat onderzoek moet doen pfffff
Nou ik hoop het niet voor je het is al niet leuk om te gaan liggen voor een uitstrijkje laat staan nog een keer. suc6