Mijn 2 oudste deden alles volgens het boekje zo ook bewust lachen na ongeveer 6 weken. Nou leek het bij mijn dochter wel of die met 1 week het al bewust deed. Ze keek je dan ook aan en ging lachen. Nu is ze 4 weken en als ze wakker wordt krijg ik echt een smile van oor tot oor, heerlijk! Ik heb serieus een baby nog nooit zo relaxed wakker zien worden (zo'n jonge baby dan). Mijn oudste werden huilen van de honger wakker. Zijn er nog meer snelle lachers? I
hier ook mijn dochter lachte ook al toen ze 1 week was als ik met haar praatte of als ze me zag. en met 4 weken ging ze al met hard geluid lachen. mijn zoontje was ook een huil baby en lachte niet zo veel. en ons dochtertje is zo relax en lacht echt de hele dag door. echt heerlijk Ik ben ook helemaal in de wolken
Hier nog niet met geluid Mensen geloven me alleen niet als ik het vertel, dan kijken ze me echt aan zo van 'ja natuurlijk'
Mijn zoontje lachte ook al met bijna 2 weken. Ik had nog kraamzorg vanwege de heftige bevalling en zij zei ook gelijk: Dat zijn geen stuipjes meer. Heerlijk he als je zo'n grote lach krijgt
Hier ook al na 1 week! Het was denk ik onbewust maar ik vond t super en heb m ook op de foto gekregen