Hallo dames, Deze maand temp. ik voor het eerst. Vraagje: blijft je temperatuur na je eisprong ook hoog als je niet zwanger bent? Of daalt hij in dat geval meteen weer?
Hij blijft ook hoog, pas als je weer ongi wordt dan daalt hij (dus aan het eind van je lutheale fase temp ze rensie
Rond je menstruatie zakt je temp weer tenzij je zwanger bent dan blijft hij hoog of stijgt zelfs nog.
Ja zo te zien, moet je nog 5 dagen. Is nu dus eigenlijk nog niets van te zeggen. Bij sommige daalt de temp pas op de dag dat ze ongi worden. suc6
Je zult het vast al weten ondertussen want we zijn al een paar weken verder maar voor anderen die dit graag willen weten kan ik zelf mijn ervaringen delen: na ov (en klutsen) is mijn temperatuur wellicht veel hoger gestegen als normaal. Wat normaal is kan je pas na een paar maanden duidelijk vaststellen. Je temp stijgt zowiezo na ovulatie maar bij mij na bevruchting juist NOG meer en bleef stijgen tot ik testje durfde te doen (positief). Bij ongesteldheid idd gezakt als baksteen. Ondanks al deze info MK gehad op 11 juni...
hij moet 18d hoog blijven en dan 'is de vrouw waarschijnlijk zwanger', staat in mijn cursusboek. Maar tegen dat hij 18d hoog is, heb ik al lang getest denk ik dan .