Ik weet even niet goed wat ik nou als temp in moet vullen. Ik heb vannacht heel erg slecht geslapen. Ben er om 5 uur uit geweest om naar de wc te gaan. Dacht als ik dan weer snel slaap kan ik gewoon om 8 uur tempen. Maar helaas kon ik niet in slaap komen. Na een dik half uur draaien en woelen dacht ik laat ik nu dan maar alvast tempen. Die temp was 37,0. Daarna toch weer een uurtje in slaap gevallen en toen ik wakker werd nog eens getempt en die was 36,8. dit was om kwart voor 8. ik weet niet welke van de 2 ik nou aan moet houden. Verder valt het me op dat FF als ik de afscheiding weg haal op zondag me ineens geen kruis meer geeft op die dag als mn temp nu 36,8 zou zijn. Is dat dan zo belangrijk? Ik heb namelijk gisteren ook weer wat afscheiding gezien met dezelfde substantie dus twijfel of ik dat nou wel goed heb.
Dit is als ik dus 36,8 in vul. ik heb de eggwhite weg gehaald omdat ik het eerlijk gezegd niet zeker weet. Het was wel duidelijk slijm en kon er draden van trekken maar of het dat was. Ik had het gisterenavond namelijk ook weer.
Als je slijm hebt waar je duidelijk draden van kunt trekken - een paar cm lang - dan is het eggwhite. Verder is het glad, glijdend, glibberig, doorzichtig, als een rauw kippeneiwit dus. Het slijm is best belangrijk, vooral als je temperaturen minder duidelijk zijn. Nadeel is wel, dat je soms kunt twijfelen wat wat is. Volgens mij kunt je beter de temp aanhouden nadat je nog geslapen hebt. Van al dat woelen en draaien gaat je temp omhoog. Dus 36.8 Als je temp morgen weer verder omhoog gaat, komt je kruis wel weer terug. En zo niet, dan heb je nu nog de gelegenheid om te klussen.